Pe parcursul anului trecut, retailerul Lidl România a crescut cu 20% numărul producătorilor locali de fructe și legume din Piața Lidl și cu 12% numărul furnizorilor din România pentru întregul sortiment de produse, față de anul anterior.
Potrivit noului raport de sustenabilitate publicat de companie, în anul financiar 2020, 91,5% din totalul de furnizori care aprovizionează Piața Lidl în vârf de sezon provin din România. Astfel, volumul de fructe și legume românești achiziționate de retailer a crescut cu peste 28%, cantitatea totală depășind 118.000 de tone pe parcursul întregului an. Pe lângă susținerea oferită producătorilor români, printre celelalte fapte concrete care vizează reducerea impactului propriilor operațiuni se numără colaborarea doar cu furnizori de transport care folosesc vehicule Euro 5 și Euro 6 și echiparea fiecărui magazin Lidl deschis în anul fiscal 2020 cu stații de încărcare pentru automobilele electrice. Mai mult, compania a investit aproximativ 30.000.000 lei în programe dezvoltate de mai mult de 90 de ONG-uri active la nivel național.
Cel de-al patrulea raport de sustenabilitate Lidl România, pentru perioada 1 martie 2020 – 28 februarie 2021, reflectă activitatea companiei și analizează impactul economic, social și de mediu pe care aceasta îl generează. Și acest raport a fost realizat după metodologia GRI Standards, dezvoltată de organizația Global Reporting Initiative, cel mai cunoscut standard de raportare de sustenabilitate.
Măsurile și soluțiile concrete descrise în noul raport de sustenabilitate Lidl România au ca scop atât creșterea eficienței business-ului, cât și diminuarea impactului negativ pe termen mediu și lung.
Principalele rezultate care reies din cel de-al patrulea raport de sustenabilitate Lidl România, aferent perioadei 1 martie 2020 – 28 februarie 2021, sunt:
La finalul anului fiscal 2020, Lidl România punea la dispoziție 104 puncte de încărcare a autovehiculelor electrice la nivel național.
De asemenea, Lidl România a donat 198 de tone de produse alimentare și 90 de tone de produse nealimentare către rețeaua Băncilor pentru Alimente din România, dar și 459 de tone de hrană pentru animale către ONG-uri care administrează adăposturi pentru animale.
Mai mult, compania a crescut cu 24% portofoliul de produse Bio. În perioada de raportare, portofoliul Lidl România includea 2.739 articole cu certificări UTZ, FSC, Organic Cotton, Bio, MSC, Rainforest etc. 91,5% din totalul de furnizori de fructe și legume cu care Lidl a colaborat în vârful de sezon agricol sunt din România. Lidl a crescut, totodată, cu 20% numărul producătorilor locali cu care colaborează pentru sortimentul de fructe și legume din Piața Lidl, în perioada de raportare.
TikTok a decis să dea în judecată guvernul Statelor Unite, în efortul de a opri…
În primele trei luni ale acestui an, aproape 60 de români și-au declarat falimentul personal,…
Camera Deputaţilor a adoptat, în calitate de for decizional, proiectul care aprobă ordonanţa de urgenţă…
CFR Călători estimează pierderi de 1,026 miliarde lei în acest an. Compania a planificat în…
Preşedintele Republicii Moldova, Maia Sandu, a declarat că ţara sa îşi propune să reintegreze regiunea…
Consiliul Concurenţei anunţă că a autorizat tranzacţia prin care Intesa Sanpaolo S.p.A. intenţionează să preia…
Acest website folosește cookies