Românii sunt campioni la uitatul la televizor, spune Horia Gusta, vicepreședinte al Asociației Administratorilor de Fonduri (AAF). Un calcul simplu arată că, în medie, o oră din timpul petrecut la televizor este dedicat reclamelor, care induc ideea de consum, nu de economisire sau investire, avertizează el.
”Unu din cinci români petrece între patru și șase ore zilnic în fața televizorului. Media timpului petrecut este de 5,46 ore. Media globală e de trei ore. La televizor se induce ideea de consum prin spoturi publicitare. Să facem un calcul simplu. Sunt 12 minute de publicitate în fiecare oră. Înmulțim cu cinci ore de uitat la televizor și constatăm că o oră pe zi există îndemnul la consum. La consum, nu la investiții”, spune Gusta.
Activele totale nete administrate de fondurile din România se ridicau la sfârșitul lunii septembrie la 10 miliarde de euro. Mai mult de jumătate din această sumă era concentrată în fonduri deschise de investiții, diferența fiind reprezentată de SIF-uri, Fondul Proprietatea și fondurile închise.
Activele fondurilor deschise erau de circa 5,6 miliarde de euro, în creștere 6,5% față de anul trecut. Cea mai mare parte a activelor continuă să fie concentrată în fonduri de obligațiuni și instrumente cu venit fix.
Un număr de 329.678 de investitori contribuiau la astfel de fonduri.
FOTO: Mediafax
TikTok a decis să dea în judecată guvernul Statelor Unite, în efortul de a opri…
În primele trei luni ale acestui an, aproape 60 de români și-au declarat falimentul personal,…
Camera Deputaţilor a adoptat, în calitate de for decizional, proiectul care aprobă ordonanţa de urgenţă…
CFR Călători estimează pierderi de 1,026 miliarde lei în acest an. Compania a planificat în…
Preşedintele Republicii Moldova, Maia Sandu, a declarat că ţara sa îşi propune să reintegreze regiunea…
Consiliul Concurenţei anunţă că a autorizat tranzacţia prin care Intesa Sanpaolo S.p.A. intenţionează să preia…
Acest website folosește cookies