Ştiri

FrieslandCampina, producătorul Napolact, estimează afaceri mai mari cu 8% în 2019

Compania FrieslandCampina România, producătorul lactatelor Napolact, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 416,8 milioane lei, în creştere cu 8% comparativ cu anul anterior, datorită creşterii gamei ecologice Napolact Bio, estimând un avans al afacerilor asemănător şi în acest an, a declarat, miercuri, directorul general al companiei, Cornel Cărămizaru, într-o întâlnire cu presa.

De asemenea, compania pregăteşte investiţii de 1,3-1,5 milioane euro în acest an, în linii de procesare, pentru dezvoltarea de produse noi şi pentru programul de spijin pentru fermieri.

„Pentru 2019, ca aşteptări, estimăm să fie aceeaşi creştere ca anul trecut. 2018 a fost un an record pentru brand-ul Napolact. A fost un an atipic, anul trecut am avut şi o majorare de capital de 20 milioane euro”, a afirmat Cornel Cărămizaru, citează News.ro.

Acesta spune totodată că una din cele mai mari probleme din piaţă este lipsa forţei de muncă.

„Sunt probleme cu forţa de muncă peste tot în România. Fenomenul a apărut încă de acum zece ani, dar noi abia acum îl conştientizăm. Este un deficit de forţă de muncă în piaţă, este o problemă reală. Sunt multe automatizări pe care le facem din cauză că nu găsim oameni”, a adăugat Cornel Cărămizaru, care a subliniat că va continua angajările.

Compania are acum 630 de anajaţi.

Altfel, compania are o serie de active pe care nu le-a folosit de mulţi ani, imobile pe care vrea să le valorifice.

Brandul Napolact a generat peste 75% din vânzările FrieslandCampina România în 2018. Volumele gamei Napolact BIO au crescut de aproape şase ori de la lansare, în 2015.

„Diversificarea produselor şi reţetele autentice, evoluţia excepţională a gamei ecologice şi investiţia în programe de susţinere a fermierilor parteneri au contribuit la rezultatele acestui an record. Acestea confirmă faptul că strategia noastră este bună şi ne determină să continuăm, concentrându-ne asupra parteneriatelor dezvoltate de-a lungul timpului, de la producătorii de materii prime până la consumatori”, a declarat directorul general al FrieslandCampina România.

Brand-ul Napolact s-a triplat în ultimii zece ani

De la lansarea ei, gama Napolact BIO a reuşit să crească piaţa lactatelor ecologice de patru ori. Azi, unul din cinci consumatori Napolact alege un produs Napolact BIO, spun reprezentanții companiei.

Aceștia au subliniat că, în România, consumul de lactate este mult sub media europeană.

„Într-o gospodărie, în România, nu se consumă mai mult de doi litri de lapte în zece zile”, spun reprezentanţii producătorului.

De asemenea, brand-ul Napolact lansează luna aceasta un nou produs, Napolact “Iaurt Cremos de-al nostru”, cu 2%, 4% sau 10% grăsime, bazat pe o reţetă românească.

„2018 a fost un an record pentru Napolact, a fost cel mai bun an din ultimii zece. Anul trecut am lansat iaurturile cu fructe din gama Napolact BIO. Ne dorim şi anul acesta să surprindem consumatorul cu reţete simple şi autentice. Astfel, am lansat Napolact ‘Iaurt Cremos de-al nostru’, un produs cu reţetă autentic românească, cu o textură similară cu a iaurtului grecesc. Produsele noastre sunt gândite ca parte integrantă din viaţa românilor, sunt alături de ei în alimentaţia zilnică, contribuind la starea lor de bine, de tihnă”, a declarat Răzvan Orbulescu, director de marketing FrieslandCampina România.

Compania colectează în prezent materie primă de la peste 1.000 de ferme şi anunţă că fermele din Ardeal sunt singura sursă de lapte pentru produsele Napolact.

Compania a investit în perioada 2017-2018 peste 300.000 de euro în proiecte şi programe menite să ajute fermierii din Ardeal să dezvolte un model de business sustenabil.

„Fermele din Ardeal sunt singura noastră sursă de lapte pentru produsele Napolact. Prin urmare, parteneriatele pe care le-am dezvoltat cu fermierii sunt esenţiale pentru noi.  Am făcut şi vom face în continuare tot ceea ce ne stă în putinţă pentru a îi susţine şi ajuta în eforturile lor de a livra lapte de calitate pentru produsele Napolact, care ajung pe mesele românilor”, mai spune Cărămizaru.

În anul 2018 acţionarul principal FrieslandCampina Group a realizat o infuzie de capital de 20 de milioane de euro, acestei investiţii adăugându-se suma de 1,5 milioane euro pentru creşterea capacităţii de producţie, programe adresate fermierilor şi dezvoltării de noi produse.

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizaţie aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.

FrieslandCampina este prezentă pe piaţa din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke şi Dots.


FOTO: Mediafax

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

6 ore ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

6 ore ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

7 ore ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

7 ore ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

9 ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

12 ore ago

Acest website folosește cookies