Centrul comercial City Park Mall Constanța, controlat de fondul NEPI Rockcastle, a încheiat anul precedent cu peste 10 milioane de vizitatori.
Cifra de afaceri a magazinelor prezente în mall a crescut anul trecut cu 46%, însă reprezentanții companiei nu au precizat care a fost valoarea în bani a acesteia.
Printre brandurile prezente în centrul comercial se numără Reserved, Buzz, Mohito, Napapijri, Tommy Hilfiger, Mango, Fossil, Levi’s, Sport Vision, Stefanel, US Polo Assn., Musette, LEGO, Pandora, Meli Melo Deco, NYX, MAC, Pizza Hut, Oro Toro, World Class sau Zara Home.
City Park Mall, inaugurat în 2008, și-a dublat suprafața închiriabilă față de momentul deschiderii, la 51.700 de metri pătrați, găzduind în prezent peste 200 de branduri. City Park Mall se află într-un proces de reconfigurare, ce presupune extinderea zonei de food-court, dublarea spațiului de relaxare (seating area), precum și construirea a peste 250 de noi locuri de parcare, dispuse pe două etaje. Investiția în extinderea centrului comercial se ridică la 40 de milioane de euro.
NEPI a cumpărat centrul comercial din Constanța în 2013 de la compania israeliană Neocity, valoarea tranzacției fiind de 81 de milioane de euro.
Sursă foto: City Park Mall
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies