Ştiri

Vodafone: Nivelul mediu de digitalizare a afacerilor din România a crescut la 44%

Vodafone România lansează scorul pe industrie, o opțiune a platformei Ready Business Score care le permite companiilor să se compare cu competitorii direcți din industria în care activează, din punct de vedere al eficienței și al gradului de adaptare la noile tendințe tehnologice. Totodată, potrivit datelor adunate pe platformă, gradul mediu național de digitalizare a afacerilor a crescut la 44% în România, se arată în comunicatul emis de divizia locală a grupului Vodafone.

Ready Business Score este un instrument disponibil gratuit, prin care companiile pot obține o analiză personalizată a afacerii și un set de recomandări de soluții dedicate. Oferta de servicii dedicate companiilor se adresează atât firmelor mici și mijlocii, cât și corporațiilor.

„Potrivit informațiilor colectate prin intermediul platformei Ready Business Score, în ultimele șase luni, companiile din România se concentează pe îmbunătățirea experienței clienților, folosesc tot mai multe date mobile și sunt foarte interesate de produse inteligente. Acum facem următorul pas și lansăm scorul pe industrie, care va furniza companiilor informații despre afacerea lor privită în contextul industriei din care fac parte, ceea ce le va ajuta să se adapteze mai rapid la noile tendințe și să rămână competitive”, a declarat Daniel Bobu, director Enterprise Marketing, în cadrul Vodafone România.

De la lansarea platformei, în octombrie 2016, până în martie 2017, gradul mediu național de digitalizare a afacerilor, disponibil pe ready.vodafone.ro, a crescut de la 36% la 44%, potrivit datelor Vodafone. Media din octombrie 2016 a fost calculată cu ajutorul unei cercetări efectuate pe un eșantion de companii a cărui structură reflectă mediul de business din România, iar scorul mediu de 44% este obținut pe baza unui eșantion de 4.500 de companii care au completat chestionarul.

Cei de la Vodafone arată că gradul mediu național de digitalizare este generat după analizarea a trei arii importante pentru orice afacere, și anume agilitate operațională, conectarea angajaților și interacțiunea cu clienții.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group. La 31 martie 2017, Vodafone Group avea 515,7 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 17,9 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix.

 


FOTO: Guliver / Getty Images

Gabriel Bucur

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

4 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

4 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

4 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

4 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

4 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

4 zile ago

Acest website folosește cookies