Ştiri

Vanya Panayotova, Country General Manager L’Oreal România: ”Piața locală a cosmeticelor nu și-a atins încă potențialul”

”România nu diferă mult de țările din regiune din punct de vedere cultural, din perspectiva normelor sociale sau a comportamentului consumatorilor, ceea ce face ca adaptarea la nevoile consumatorilor români să nu fie atât de dificilă pentru un investitor deja aflat pe piețele vecine”, este de părere Vanya Panayotova, Country General Manager L’Oreal România. 

Potrivit acesteia, ca mediu de business, provocările pentru un nou investitor la nivel local sunt, în mare, aceleași ca cele ale unei companii solide. ”Predictibilitatea modificărilor legislative – fie că sunt fiscale, fie sectoriale – este, uneori, o provocare și comportă un risc pe care investitorii trebuie să îl ia în calcul. Gradele diferite de dezvoltarea a infrastructurii fac astfel încât abordarea mediului rural, chiar și din perspectiva comerțului electronic, să fie o provocare”, punctează Vanya Panayotova.

În context, spune despre piața locală a cosmeticelor că nu și-a atins încă potențialul, fiind mult loc aici pentru creștere și inovație. Astfel, apetitul românilor pentru consum, precum și creșterea puterii de cumpărare se traduc atât în volume mai mari vândute, dar și în creșterea numărului de cumpărători ce migrează spre produse din gama ”Premium”, cu o valoare mai mare.

”La dezvoltarea pieței contribuie – și estimăm că va contribui și mai puternic – apetitul românilor pentru cumpărături online. Vedem în e-commerce un motor, dar nu singurul. (…) Consumatorii românii sunt înclinați către noutate și inovație, criterii importante atunci când achiziționează produse de îngrijire personală. Vor să experimenteze, să testeze noi tehnologii și apreciază produsele care le oferă și o componentă științifică”, adaugă Vanya Panayotova.

În altă ordine de idei, aceasta spune că în business se simte orice schimbare care apare în comportamentul de consum al populației, atât atunci când consumatorii devin mai prudenți, dar și atunci când apetitul pentru cumpărături crește. ”Sunt mulți factori care pot influența acest comportament, fie ei sociali sau economici”, adaugă Vanya Panayotova.

În piața din România, compania a intrat în urmă cu peste 22 de ani, iar în prezent are 21 branduri, organizate în patru divizii: Consumer Products, Active Cosmetics, Professional Products, L’Oréal Luxe.

În primăvara acestui an, L’Oréal România a deschis primul magazin Atelier Cologne din Europa Centrală și de Est, lansându-se astfel și pe piața parfumeriei de nișă.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

2 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

2 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 zile ago

Acest website folosește cookies