Creșterile anuale de 25 – 30% ale comerțului online atrag atenția mediului de afaceri care se arată tot ai dispus să investească într-o piață care va depăși două miliarde de euro anul acesta.
Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de ecommerce bazate pe platforma Magento, a atras o investiţie strategică în valoare de 120.000 de euro din partea a trei antreprenori români, transmite compania.
Investiţia, care a presupus vânzarea unui pachet minoritar de acţiuni Blugento, vizează extinderea către două noi pieţe europene. „Investiția confirmă potențialul soluției Blugento și al pieței de ecommerce din România, care este încă mult mai puțin dezvoltată decât în alte țări, precum Ungaria sau Slovacia și de două ori sub media europeană. Această investiție ne va permite o dezvoltare accelerată și, în curând, abordarea altor două piețe din Europa”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.
Blugento intenționează ca până la sfîrșitul anului să ajungă la 30 de angajați, iar veniturile totale să atingă un milion de euro, lucru care i-ar asigura poziția de lider pe piața soluțiilor de e-commerce.
FOTO: Mediafax
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies