Ştiri

Un magazin online, nișat pentru publicul feminin, a crescut cu 40% în pandemie

Anul 2020 a reprezentat o provocare pentru multe afaceri, însă business-urile care au mizat în continuare pe crearea unei relații de durată cu clienții se pare că au avut de câștigat chiar și în vremuri tulburi. Este și cazul MamaBoutique.ro, un magazin dedicat mamelor și perioadei maternității, care a avut creșteri de 40% în pandemie.

“Anul 2020 va rămâne în memoria noastră cu siguranță, pentru că ne-a provocat să ne adaptăm la cererea modificată de împrejurări. Am ascultat dorințele și nevoile părinților, am pus mereu accentul pe o relație relevantă cu clientele noastre, iar această direcție ne-a ajutat să ne revenim rapid în Q4 al anului pandemic cu o creștere de 40% față de anul anterior. Am dezvoltat produse noi, precum colecțiile proprii WoW MoM și cea de Baldachine, iar clienții au fost receptivi și încântați de abordarea noastră”, spune Claudia Știrbei – foto, Owner MamaBoutique.

Portofoliul magazinului include produse alese după funcții relevante pentru aceștia, fiind ceea ce face ca brandul să fie alegerea preferată de tot mai mulți părinți.

Colecțiile proprii, creșteri de 52%

Orice brand care este deschis să primească feedback din partea clienților, va găsi în comunicarea cu aceștia tocmai acțiunile de business pe care ar trebui să le pună în aplicare pentru a fi relevanți pentru aceștia. În cazul MamaBoutique, comunicarea cu clienții este o componentă esențială a modului de lucru, iar asta a dus la nașterea unor colecții proprii, pe baza feedback-ului și cerințelor comunității.

“Unul dintre indicatorii noștri de bază este feedback-ul pe care îl avem de la gravidele și mamele care ne frecventează, așa că ceea ce decidem să creăm este un răspuns la dorințele clientelor noastre. Așa s-a întâmplat și cu colecția emblemă WoW MoM, născută din dorința de a celebra fiecare mamă și de a arăta cât de speciale sunt, colecție pentru care pregătim deja noi surprize și care a devenit un motor important al afacerii, cu creștere de 52% înregistrată față de anul precedent. Avem, de asemenea, și o colecție proprie de baldachine, create în urma unui sondaj printre mamele care ne frecventează. De altfel, pregătim multe surprize și colecții noi pentru anul 2021 și dorim să ne surprindem în continuare clientele într-un mod plăcut.” Claudia Știrbei, Owner MamaBoutique

Cunoașterea foarte bună a publicului către care te adresezi ca brand este esențială pentru a putea să îl dezvolți. Chiar și atunci când vocea sa pare clară, este posibil ca, ieșind din filtrele standard cu care te raportezi la publicul tău, să ai surprize din partea clienților, la fel cum s-a întâmplat și pentru relația dintre MamaBoutique și publicul masculin.

“Foarte multă vreme ne-am concentrat doar pe nevoile mamelor și am avut surpriza plăcută să vedem reacția minunată pe care au avut-o tații la bluzele Skin to Skin sau la hanoracele cu marsupiu. Mi se pare o schimbare foarte frumoasă de atitudine și plănuim o extindere a gamei de produse pentru tați care să ajute la conectarea lor cu bebelușul și să înlesnească dezvoltarea și comunicarea armonioasă cu copilul”, spune Claudia Știrbei, Owner MamaBoutique.

NewMoney

Recent Posts

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

10 minute ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

53 de minute ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

5 ore ago

ANPC: La vopsirea ouălor nu utilizaţi vopsea pentru alte destinaţii, precum cea tipografică sau pentru textile

Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, afirmă că la…

7 ore ago

Studiu Revolut: Cum vor petrece europenii concediul din acest an

Revolut a întrebat 15.000 de respondenți din 15 țări, inclusiv 1.000 de români, care sunt…

8 ore ago

Acest website folosește cookies