Un magazin online, nișat pentru publicul feminin, a crescut cu 40% în pandemie

NewMoney 04/03/2021 | 12:51 Ştiri
Un magazin online, nișat pentru publicul feminin, a crescut cu 40% în pandemie

Anul 2020 a reprezentat o provocare pentru multe afaceri, însă business-urile care au mizat în continuare pe crearea unei relații de durată cu clienții se pare că au avut de câștigat chiar și în vremuri tulburi. Este și cazul MamaBoutique.ro, un magazin dedicat mamelor și perioadei maternității, care a avut creșteri de 40% în pandemie.

“Anul 2020 va rămâne în memoria noastră cu siguranță, pentru că ne-a provocat să ne adaptăm la cererea modificată de împrejurări. Am ascultat dorințele și nevoile părinților, am pus mereu accentul pe o relație relevantă cu clientele noastre, iar această direcție ne-a ajutat să ne revenim rapid în Q4 al anului pandemic cu o creștere de 40% față de anul anterior. Am dezvoltat produse noi, precum colecțiile proprii WoW MoM și cea de Baldachine, iar clienții au fost receptivi și încântați de abordarea noastră”, spune Claudia Știrbei – foto, Owner MamaBoutique.

Portofoliul magazinului include produse alese după funcții relevante pentru aceștia, fiind ceea ce face ca brandul să fie alegerea preferată de tot mai mulți părinți.

Colecțiile proprii, creșteri de 52%

Orice brand care este deschis să primească feedback din partea clienților, va găsi în comunicarea cu aceștia tocmai acțiunile de business pe care ar trebui să le pună în aplicare pentru a fi relevanți pentru aceștia. În cazul MamaBoutique, comunicarea cu clienții este o componentă esențială a modului de lucru, iar asta a dus la nașterea unor colecții proprii, pe baza feedback-ului și cerințelor comunității.

“Unul dintre indicatorii noștri de bază este feedback-ul pe care îl avem de la gravidele și mamele care ne frecventează, așa că ceea ce decidem să creăm este un răspuns la dorințele clientelor noastre. Așa s-a întâmplat și cu colecția emblemă WoW MoM, născută din dorința de a celebra fiecare mamă și de a arăta cât de speciale sunt, colecție pentru care pregătim deja noi surprize și care a devenit un motor important al afacerii, cu creștere de 52% înregistrată față de anul precedent. Avem, de asemenea, și o colecție proprie de baldachine, create în urma unui sondaj printre mamele care ne frecventează. De altfel, pregătim multe surprize și colecții noi pentru anul 2021 și dorim să ne surprindem în continuare clientele într-un mod plăcut.” Claudia Știrbei, Owner MamaBoutique

Cunoașterea foarte bună a publicului către care te adresezi ca brand este esențială pentru a putea să îl dezvolți. Chiar și atunci când vocea sa pare clară, este posibil ca, ieșind din filtrele standard cu care te raportezi la publicul tău, să ai surprize din partea clienților, la fel cum s-a întâmplat și pentru relația dintre MamaBoutique și publicul masculin.

“Foarte multă vreme ne-am concentrat doar pe nevoile mamelor și am avut surpriza plăcută să vedem reacția minunată pe care au avut-o tații la bluzele Skin to Skin sau la hanoracele cu marsupiu. Mi se pare o schimbare foarte frumoasă de atitudine și plănuim o extindere a gamei de produse pentru tați care să ajute la conectarea lor cu bebelușul și să înlesnească dezvoltarea și comunicarea armonioasă cu copilul”, spune Claudia Știrbei, Owner MamaBoutique.