Ştiri

O companie prezentă în piața locală a dezinfectanților și-a crescut vânzările în online cu 550%, între martie și iunie

Compania Vision Clean, prezentă în piața locală a dezinfectanților, a înregistrat în perioada martie – iunie o creștere a vânzărilor în online de 550%, de șase ori mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019.

În ceea ce privește categoria dezinfectanților profesionali în perioada martie – iunie 2020 creșterea vânzărilor a fost de patru ori mai mare față de cea a anului 2019, adică această creștere a fost cu 300%. Potrivit unui comunicat de presă, gama dezinfectanților profesionali pentru mâini și suprafețe a generat un interes maxim pentru populație, acest fapt realizându-se pe fondul pandemiei încă de la începutul acesteia. Totodată, comportamentul consumatorilor s-a schimbat, într-o primă fază aceștia au cumpărat din impuls, după care au devenit mult mai responsabili interesându-se de ingrediente sau prețul produselor.

’’Luna martie a acestui an a fost una pe care nu o vom uita prea curand, iar gama dezinfectanților sigur va rămâne bine întipărită în istoria activității companiei. Au fost solicitări de la toate industriile și domeniile de activitate, iar cererile de dezinfectanți au fost uriașe. Au fost sute de cereri zilnic, iar prețurile, în piață, în această perioadă au crescut foarte mult’, declară directorul companiei, Marilena Ghelase.

Cât despre categoriile de produse care s-au vândut cel mai bine, se regăsesc dezinfectanții cu o pondere de 70%, în timp ce alte produse reprezintă 30%. De asemenea, 80% din cei care au cumpărat produsele au fost clienți noi. Nu în ultimul rând, clienții au achitat contravaloarea produselor cumpărate preponderent cu cardul bancar.

Pentru anul 2020, planurile Vision Clean constau în creșterea vânzărilor online și consolidarea brandului pe piața din România.

’’Ne propunem să reinventăm siteul din punct de vedere grafic, să angajăm noi oameni și să ne îmbunătățim procesul de vânzare. Avem în plan câteva proiecte pe care nu le excludem, cum ar fi crearea unui brand propriu de produse și anumite echipamente, îmbunătățirea portofoliului de produse cu noi branduri sau accesarea unor fonduri europene pentru achiziții de echipamente mașini de curățenie’’, mai spune  Marilena Ghelase.

NewMoney

Recent Posts

Ţările UE au decis ca veniturile din activele ruseşti îngheţate să fie folosite pentru susţinerea militară a Ucrainei

Ambasadorii statelor UE au căzut de acord de principiu ca veniturile rezultate din activele ruseşti…

8 ore ago

Ciolacu: Datoria publică va ajunge la 48-49% din PIB în acest an

Premierul Marcel Ciolacu a declarat miercuri că datoria publică va ajunge anul acesta la 48…

8 ore ago

TOPUL celor mai bune universităţi din România

Ministerul Educaţiei a dat publicităţii miercuri noul clasament al celor mai bune universităţi din România…

10 ore ago

Românii au plătit facturi mai mici la gaze şi la curentul electric

Reprezentanţii Ministerului Energiei anunţă că preţurile facturilor la gaze naturale au scăzut în luna aprilie…

10 ore ago

Peste 6.000 de firme şi-au suspendat activitatea în primul trimestru din 2024

Numărul firmelor care şi-au suspendat activitatea în primele trei luni din 2024 a fost de…

11 ore ago

Lensa a ajuns la venituri de peste 207 milioane de lei în 2023. Compania are o rețea de 81 de magazine în piața locală

Retailerul de optică Lensa a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel…

11 ore ago

Acest website folosește cookies