Ştiri

Un executiv din logistică lansează un showroom de mobilă de lux în România

Tolga Oran, director de marketing și vânzări în cadrul companiei de transport și logistică Gefco, unde se ocupă de regiunea Europei Centrale, Balcanilor, Turciei și Orientului Mijlociu, a lansat, la începutul lunii noiembrie, în nordul Bucureștiului, un showroom de mobilă de lux, Toro Design, cu care speră să ajungă la afaceri de un milion de euro, după primul an de activitate.

Piesele de mobilier sunt aduse de la mici artizani din Turcia, iar accesoriile vin din state europene (cum ar fi Spania), dar și din Iran sau Coreea de Sud. Majoritatea produselor de mobiler din showroom sunt lucrate manual, în stilul clasic, baroc sau oriental.

Investiția inițială în showroom-ul de 200 de metri pătrați a fost de 500.000 de euro. Oran a reușit deja să semneze două contracte, a căror valoare medie este de 60.000 de euro pentru fiecare proiect, și spune că mai negociză, în prezent, pentru alte trei contracte „mari”.

Prin showroom-ul din România, Tolga Oran speră să atragă clienți și din state din zona Europei Centrale și a Balcanilor, iar pe termen lung, vizează și piața din Rusia.

Prețul pentru o canapea este în jur de 2.000-3.000 de euro, iar pentru un set pentru living (două canapele, două fotolii, o masă de mijloc și două măsuțe de cafea), poate ajunge la 10.000 de euro.

Deocamdată, desingul și montajul este realizat de specialiștii din Turcia, iar în showroom lucrează doar trei persoane. Tolga Oran ar vrea însă să facă o școală de designeri în România și intenționează ca, în cel mult trei ani, să relocheze o parte din producția realizată de partenerii din Turcia, în România.

„Eu sunt manager profesionist într-un alt domeniu și o sa-mi păstrez slujba, iar aici sunt antreprenor. Toro Design va fi manageriat de către o echipă de profesioniști. Practic, eu voi verifica doar anumite lucruri și voi stabili strategia, iar restul îl voi lăsa pe mâna managerilor și partenerilor profesioniști”, a explicat Tolga Oran.

 


FOTO: Tolga Oran este director de marketing și vânzări în cadrul companiei de transport și logistică Gefco, unde se ocupă de regiunea Europei Centrale, Balcanilor, Turciei și Orientului Mijlociu

Sursa foto: Laszlo Raduly / NewMoney

Cristina Dobreanu

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

4 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

4 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

4 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

4 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

4 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

4 zile ago

Acest website folosește cookies