Ştiri

Un atelier de cofetărie artizanală din plan local mizează pe o creștere a afacerilor de 2,5 ori mai mare în 2023 față de anul trecut

Producătorul de torturi și prăjituri artizanale Angeline Cake Boutique și-a publicat rezultatele financiare aferente 2022 și planurile de creștere pentru anul care tocmai a început.

Cifra de afaceri a atelierului de cofetărie artizanală Angeline Cake Boutique, deținut în București de soții Andreea și Marius Simion, a crescut la 1,7 milioane de lei în 2022, de la 1,2 milioane de lei în 2021. Până la finele anului, conducerea companiei estimează să ajungă la afaceri de 4,3 milioane de lei, pe fondul investițiilor derulate anul trecut cât și datorită celor prevăzute în 2023.

Este vorba despre o creștere de 2,5 ori mai mare, iar printre investițiile menționate se află și 15.000 de euro într-un amplu proces de digitalizare, în urma căruia s-a lansat, de curând, și magazinul online.

Cu toate că 2022 a adus creșteri generale de prețuri în piață, iar la produsele Angeline Cake Boutique au fost cu 10-15% mai mari față de 2021, numărul de bonuri înregistrate în magazinul fizic din Piața Victoriei s-a majorat cu 40% comparativ cu anul anterior. O contribuție la această creștere a avut-o și modificarea orarului locației, magazinul fiind acum deschis de luni până duminică.

„Clienții noștri au căutat diversitate și noutate în 2022. Astfel, produsele vedetă (ocupând topul vânzărilor noastre) au fost pasteis de nata și tortul Red Velvet și au însumat aproximativ 15% din total încasări, în proporții relativ egale. Sunt deserturi internaționale pe care piața românească încă le descoperă, iar atunci când se va ajunge la o stabilizare a dorinței de explorare în această direcție, clienții vor începe să selecteze între producătorii locali din punct de vedere al calității livrate. Așadar, estimăm un 2023 în care se va contura tot mai puternic dorința de a savura un desert artizanal, fabricat cu ingrediente 100% naturale, adică un desert compatibil cu un stil de viață sănătos”, spune Andreea Simion, partener Angeline Cake Boutique.

Pentru 2023, compania anunță noi investiții, pentru extinderea rețelei de magazine fizice cu o investiție de 150 000 eur. În ce privește trendul extrem de prezent al creșterilor de prețuri, Andreea și Marius Simion estimează o scumpire a produselor Angeline Cake Boutique cu 5-10% în a doua jumătate a anului, în funcție de situația pieței la acel moment.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

2 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

2 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 zile ago

Acest website folosește cookies