Strategia guvernului de la Bangkok de renaștere a turismului este de a miza pe marii cheltuitori, care caută intimidate și respectă distanțarea socială în pandemia de Covid-19.
Phiphat Ratchakitprakarn, ministrul turismului din Thailanda, susține, într-un interviu pentru Bloomberg News, că pandemia oferă o oportunitate de resetare a sectorului turistic din țara sa, care devenise dependentă de grupurile chinezești și de backpackers.
După ce granițele țării vor fi redeschise și vor fi stabilite așa-numitele bule de călătorie, adică poduri aeriene între Thailanda și alte țări, eforturile de marketing vor fi orientate către persoane mai înstărite, care își doresc vacanțe de lux cu riscuri minime.
Guvernul va permite inițial un număr mic de sosiri în țară, doar pentru anumite categorii de vizitatori, cum ar fi unii turismul de afaceri și cel medical. De asemenea, prioritatea vor avea clienții fideli ai resorturilor de lux din insulele Phuket, Ko Samui, Phangan și Phi Phi. Citește continuarea pe InformațiaBucurești.ro
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies