Telekom Romania anunţă că modifică condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și va majora o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său, în contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, se arată într-un comunicat de presă.
Astfel, pentru clienții rezidențiali, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclus), adică 0,42 de euro (TVA inclus). Toți clienții rezidențiali vor fi informați cu privire la aceste modificări, atât prin canale de informare electronice, cât și prin intermediul notificărilor transmise prin serviciile de curierat.
Această ajustare nu se aplică prețurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania.
Totodată, clienții companii vor fi informați prin intermediul notificărilor scrise de schimbări aferente contractelor de furnizare a serviciilor de comunicații electronice încheiate cu Telekom Romania.
„Telekom Romania mulțumește clienților pentru cele aproape opt milioane de contracte retail și corporate, pentru înțelegerea constrângerilor macroeconomice și de afaceri care au condus la această decizie. Suntem încrezători că nivelul de calitate a serviciilor furnizate va compensa această ajustare de prețuri”, se arată în comunicatul Telekom.
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.
Peste jumătate dintre părinţii care au plecat din România pentru a munci în străinătate nu…
Biroul Electoral Central a stabilit, luni, prin tragere la sorţi, ordinea de pe buletinele de…
Garanti BBVA lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și…
Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…
Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…
Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…
Acest website folosește cookies