Serviciul de streaming Spotify a anunţat miercuri că a încheiat primul trimestru al anului cu 158 de milioane de abonaţi premium, sau plătitori, şi cu 356 de milioane de utilizatori activi lunar, potrivit The Hollywood Reporter.
Astfel, a fost înregistrată o creştere de 3 milioane de abonaţi plătitori, de la finalul anului 2020, şi de 11 milioane de utilizatori activi lunar.
Cifrele anunţate astăzi sunt în conformitate cu predicţiile companiei. „Am remarcat contribuţii semnificative din pieţe ca SUA, Mexic, Rusia şi India. Totuşi, creşterea a fost mai mică decât cea plănuită în America Latină şi Europa. În ansamblu, performanţele noilor pieţe pe care ne-am lansat au fost în concordanţă cu aşteptările noastre”, a transmis compania.
Spotify, cu sediul în Stockholm, condusă de Daniel Ek, a precizat că veniturile din publicitate, care au revenit pe trendul ascendent în al treilea trimestru, au continuat să crească, ajungând la 46% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Compania continuă să pună accentul pe podcasting. La finalul primului trimestru, Spotify avea 2,6 milioane de podcasturi, faţă de 2,2 milioane, la finalul lui 2020.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies