Ştiri

Sigma Alimentos preia grupul Caroli

Caroli Foods Group, lider de piață în România în industria produselor din carne ambalate, este acum o componentă a Sigma Alimentos („Sigma”), după ce compania mexicană a cumpărat 51% din acțiunile Caroli, adăugându-le la pachetul de 49% pe care îl deținea deja prin Campofrio Food Group.

Această tranzacție definește cea mai importantă etapă din cei 23 de ani de dezvoltare a companiei Caroli. Înființată la București în 1994, aceasta s-a extins pe mai multe segmente de piață, în portofoliul său regăsindu-se mărci precum Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo.

Grupul Caroli a evoluat de la o companie de familie la unul dintre cei mai mari angajatori ai industriei, cu peste 1.200 de angajați, o fabrică în Pitești și o rețea puternică de distribuție  și vânzări nete de peste 100 de milioane de euro în 2016 și un venit net de 88 de milioane de euro.

De-a lungul anilor, Caroli Foods și-a consolidat poziția de lider în România pe segmentul său, atingând o cotă de piață de 17% (conform raportului Nielsen pe ianuarie-iulie 2017). Tranzacția curentă nu implică schimbări majore în ceea ce privește managementul, Khaled El Solh rămânând în continuare CEO al Caroli Foods Group, alături de echipa sa de conducere.

„Considerăm că această achiziție reprezintă o dovadă suplimentară a valorii și o confirmare a rezultatelor grupului Caroli Foods și ale brandurilor noastre pe care le-am construit împreună cu partenerii noștri de mai bine de un sfert de secol”, a declarat El Solh.

Asocierea din 2010 dintre Caroli Foods Group și Campofrio a fost momentul în care compania românească a beneficiat de sprijinul și expertiza internațională a Grupului Campofrio, în schimbul a 49% din acțiunile sale. În 2014, prin expansiunea companiei Sigma în Europa și achiziționarea companiei Campofrio, Sigma a devenit, de asemenea, un acționar minoritar în compania românească.

Sigma este unul dintre principalii jucători la nivel mondial în industria alimentară refrigerată, cu 69 de unități de producție în 18 țări, peste 44.000 de angajați și venituri de 5,7 miliarde de dolari. Portofoliul său de produse raspunde nevoilor consumatorior din categorii variate cum sunt: produse din carne semi-preparată, brânzeturi, iaurturi și alte alimente refrigerate și congelate.

„Această achiziție ne permite să ne ducem mai departe strategia de dezvoltare în regiunea extrem de atractivă a Europei de Est”, a declarat Mario Páez, CEO al Sigma cu privire la tranzacție.

Compania Campofrio Food Group (deținută acum integral de Sigma) are 25 de fabrici pe tot continentul, cu aproape 7,000 de angajați, veniturile sale europene fiind de peste 1,9 miliarde de euro.


FOTO: Facebook

 

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies