Bătălia de substanță între asigurări private de sănătate și abonamente medicale private s-a terminat acum 4-5 ani, când a devenit clar că forța abonamentelor e foarte mare, a spus Sergiu Neguț, business angel, în cadrul conferinței ”Abonamentele și asigurările de sănătate, motoarele de dezvoltare ale serviciilor medicale private”, organizată de revista NewMoney, în parteneriat cu MedLife.
În momentul de față, estimările arată că există circa un milion de abonamente medicale private, respectiv 300.000 de asigurări de sănătate private.
”Ambele practic sunt concurente într-un spațiu al beneficiilor medicale pentru companii. E bine că sunt în concurență, că există layere complementare, produse mixte în care nu mai știi care este bucata de abonament și care de asigurare. E un lucru foarte bun, dar rezolvă doar un anumit segment al populației, și anume cei care lucrează în companii mari”, a spus Neguț.
Conferința a fost organizată cu sprijinul MedLife.
Sursă foto: Mediafax
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies