Ştiri

S-a deschis primul boutique Armani Beauty din Europa, la București

Dată: 20 februarie 2020, dimineața. Știre: Divizia de Lux din cadrul L’Oréal România lansează oficial primul boutique Armani Beauty din Europa. Locul ales: Băneasa Shopping City, București.

”A fost un proiect foarte complex. Am lucrat direct cu echipa de retail design a lui Armani. Au fost foarte multe detalii de pus la punct. Pentru felul în care arată magazinul, s-au folosit în totalitate materiale indicate de echipa Armani. Așadar, am mers cu furnizori internaționali validați de brand”, detaliază Cosmin Ban (foto), general manager al Diviziei de Lux din cadrul L’Oréal România.

De altfel, Armani este și unul dintre cele mai mari branduri ale diviziei, alături de altele precum Lancôme și  Kiehl’s.

L’Oréal România continuă să se dezvolte și în alte direcții. De exemplu, la începutul acestui an, mai exact pe 4 ianuarie, a deschis încă un magazin Kiehl’s în România, în Park Lake, ajungând astfel la opt unități.

În cei șase ani de la integrarea L’Oréal Luxe în structura din România, divizia a înregistrat cea mai mare creștere după cea Mass-Market. În prezent, aceasta in­tegrează toate brandurile de lux, oferind portofoliul brandurilor sale exclusiviste: Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Lancôme, Diesel și Cacharel.

Cu un business de 86 de mili­oane de euro în 2018, L’Oréal România și-a făcut intrarea anul trecut și în industria locală a parfumeriei de nișă, prin deschiderea la București a primului magazin Atelier Cologne din Europa Centrală și de Est. „Lansarea Atelier Cologne este un pas important pentru noi. Marchează, pe de o parte, intrarea pe o piață nouă pentru L’Oréal în România – cea a parfume­riei exclusiviste, o piață dinamică, adre­sată consumatorilor cu un apetit crescut pentru produse și servicii personalizate. Pe de altă parte, marchează expansiunea retail-ului propriu, unul dintre pilonii de creștere ai companiei“, explica atunci Cosmin Ban.

Prezentă în România de peste 20 de ani, L’Oréal a intrat pe piața magazinelor monobrand în mai 2015, prin deschiderea Kiehl’s în centrul comercial AFI Palace Cotroceni.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies