Ştiri

ROCA X și Netopia Venture investesc în MOCAPP

MOCAPP, platforma Influencer Marketing a atras, recent, o nouă finanțare în valoare de 175.000 euro, pe care o va utiliza pentru a intra în piața din UK începând cu 2022. Suma investită vine din partea ROCA X (lead investor), respectiv Netopia Ventures, fiind o finanțare de tip Bridge, pentru o nouă rundă pe care MOCAPP intenționează să o susțină în primăvara anului viitor și care este estimată la maximum 1 milion euro.

„Această primă susținere din partea unor investitori de calibrul ROCA X și Netopia vine la mai puțin de un an de la investiția crowdfunding derulată prin SeedBlink, pe care am folosit-o pentru atragerea de clienți din Centrul și Estul Europei, în special Bulgaria, Polonia și Cehia. Este o dovadă că valoarea și potențialul business-ului MOCAPP cresc etapă după etapă”, spune Florin Grozea, fondator si CEO MOCAPP.

În ultimele 12 luni, platforma MOCAPP a facilitat campanii care au depășit 550.000 euro în bugetele totale, implicând peste 200 de influenceri din 27 nișe de conținut. Campaniile au fost derulate de către branduri și agentii de publicitate din România, Bulgaria, Polonia și Cehia. În acest moment, MOCAPP are aproape 100 de clienți plătitori și 1400 profesioniști care au testat deja platforma, 60% dintre utilizatori fiind companii și magazine online.

„Noi, la ROCA X, căutăm modele de business inovatoare, cu potențial de scalare globală, puse în practică de antreprenori grozavi. Am descoperit acest model în MOCAPP, iar în echipa fondatoare am găsit viziune, experiență, pasiune și perseverență” declară Matei Dumitrescu, senior partner ROCA X, parte din Impetum Group, coordonator al rundei curente. Aceasta rundă, la care a participat și Netopia Ventures, se desfășoară în două etape. În această primă etapă ne-am propus să testăm niște ipoteze de creștere, urmând apoi să ne concentrăm tot sprijinul pe direcția identificată”, menționează acesta.

Fondurile atrase recent vor fi utilizate pentru dezvoltarea unui nou tool digital adresat companiilor din E-Commerce, care urmează a fi testat în variantă BETA în primavara anului 2022 și are ca focus piața britanică.

Marea Britanie detine cea mai mare piață de Digital Advertising din Europa – 70% din totalul pieței de publicitate din UK este digitală (via Statista 2007-2020 & 2021), fiind totodată cea mai mare piață de e-Commerce din Europa și locul 3 în lume după China și SUA.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

2 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

2 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 zile ago

Acest website folosește cookies