Ştiri

Robbie Williams susține brandul Nestlé Felix din portofoliul Purina (P)

Puțini știu despre pasiunea lui Robbie Williams pentru pisici, așa că asocierea marelui cântăreț cu Nestlé pentru promovarea brandului de mâncare pentru feline Felix the Cat, din portofoliul Purina, a fost o mare surpriză miercuri seara, când spotul video cu cei doi a fost lansat, în premieră exclusivă pe YouTube, aici.

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, s-a asociat cu Robbie Williams, care nu mai are nevoie de nicio prezentare, pentru a promova brandul de mâncare pentru pisici Felix the cat, din portofoliul Purina. Pentru acest proiect, Robbie a înregistrat un nou cântec, intitulat „It’s Great To Be a Cat!” care este și coloana sonoră a spotului video.

Cântecul este despre viața lipsită de griji a pisicilor, iar în timp ce Robbie îl interpretează, Felix dă o raită printre instrumentele orchestrei, făcând ceea ce fac pisicile cel mai bine: dărâmă tot în cale, trecând mai departe cu o grație de prinț. Nestlé spune că melodia va fi disponibilă și pentru redare pe Spotify, în curând.

Vorbind despre proiectul împreună cu Purina/Nestlé, Robbie Williams a spus: „(…) Sunt noua voce a lui Felix. Am fost un fan de multă vreme al pisicilor, am avut mulți prieteni feline de-a lungul anilor și, după ce le-am studiat comportamentul fascinant, pot spune cu încredere: Este grozav să fii o pisică.”

Mai multe povești de culise și imagini despre acest proiect puteți găsi aici.

Brandul Felix oferă o gamă de rețete delicioase care arată și miros extrem de bine pentru pisici. Preparată special cu bucăți cărnoase fragede într-un aspic suculent, pisica ta o va găsi irezistibilă la orice moment al mesei. Toate rețetele din gama Felix sunt realizate cu ingrediente delicioase, de cea mai bună calitate. Mai multe detalii despre Felix și Purina găsiți aici.

Despre Nestlé

Grupul Nestlé este prezent în România din 1996, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, NESQUIK, Chocapic, KitKat®, Lion, JOE®, After Eight, MAGGI®, Purina, NAN®, GERBER®, Nespresso, Optifibre etc. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de zero emisii nete de carbon până în 2050.

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și a contribuirii la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției. 

Nestlé for Healthier Kids    

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS, precum și “Traista cu Sănătate” sub îndrumarea Fundației Tradiții Sănătoase. Instrumentele educative NutriPorția și VeggiePorția, precum și cartea de rețete Nestlé for Healthier Kids, fac parte din portofoliul educațional al companiei. 

Nestlé needs YOUth

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, concentrându-și eforturile pe diminuarea emisiilor de dioxid de carbon, biodiversitate și gestionarea ambalajelor.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

2 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

2 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 zile ago

Acest website folosește cookies