Retailerul online Bonami (Cehia), prezent pe segmentul de decorațiuni interioare și produse pentru casă, se așteaptă la o creștere de 100% a vânzărilor pentru piața din România, în utimele două weekenduri din această lună, odată cu lansarea ofertei de Black Friday.
Potrivit unui comunicat de presă, valoarea totală a vânzărilor va ajunge la 1,2 milioane de euro în această perioadă. Astfel, vor exista 15 campanii cu peste 4000 de produse, iar reducerile vor fi de până la 90%. „Anul acesta oferta disponibilă în România este de două ori mai mare față de anul trecut. Sunt convins că vom atinge ținta de vânzări prognozată”, a afirmat David Siska, CEO Bonami.
De asemenea, pentru anul acesta, compania a estimat o dublare a veniturilor pe plan local, comparativ cu anul trecut, până la 6 milioane de euro. Retailerul, care s-a lansat în România în urmă cu doi ani, mai este prezent și pe piețele din Slovacia și Polonia.
Foto: Guliver/Getty Images
Comisia Europeană a aprobat ajutorul de stat pentru restructurare în valoare de 95,3 milioane EUR…
Peste jumătate dintre părinţii care au plecat din România pentru a munci în străinătate nu…
Biroul Electoral Central a stabilit, luni, prin tragere la sorţi, ordinea de pe buletinele de…
Garanti BBVA lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și…
Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…
Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…
Acest website folosește cookies