Retailerul de origine cehă Bonami estimează o creștere de 100% a vânzărilor de Black Friday, pentru piața locală
Retailerul online Bonami (Cehia), prezent pe segmentul de decorațiuni interioare și produse pentru casă, se așteaptă la o creștere de 100% a vânzărilor pentru piața din România, în utimele două weekenduri din această lună, odată cu lansarea ofertei de Black Friday.
Potrivit unui comunicat de presă, valoarea totală a vânzărilor va ajunge la 1,2 milioane de euro în această perioadă. Astfel, vor exista 15 campanii cu peste 4000 de produse, iar reducerile vor fi de până la 90%. „Anul acesta oferta disponibilă în România este de două ori mai mare față de anul trecut. Sunt convins că vom atinge ținta de vânzări prognozată”, a afirmat David Siska, CEO Bonami.
De asemenea, pentru anul acesta, compania a estimat o dublare a veniturilor pe plan local, comparativ cu anul trecut, până la 6 milioane de euro. Retailerul, care s-a lansat în România în urmă cu doi ani, mai este prezent și pe piețele din Slovacia și Polonia.
Foto: Guliver/Getty Images