Ştiri

Republica BIO, vânzări cu 93% mai mari de Black Friday 2021

Republica BIO, retailer online de produse organice și naturale destinate sănătății, a înregistrat în ziua de Black Friday vânzări cu 93% mai mari față de anul precedent și o creștere a numărului de comenzi cu 57%.

În ediția de Black Friday din acest an numărul vizitatorilor din magazin a crescut cu 13%, în timp ce rata de conversie cu 43%, iar valoarea medie a coșului cu 23%. Majoritatea comenzilor au fost plasate de pe device-uri mobile, iar plata cu cardul a rămas metoda preferată de clienți, 55% dintre comenzi fiind achitate cu cardul online.

Tendința de creștere a vânzărilor s-a menținut pe tot parcursul weekend-ului, astfel că, la nivelul celor 3 zile (12-14 noiembrie), valoarea vânzărilor a crescut cu 79% față de weekend-ul de Black Friday al anului precedent.

Spre deosebire de anul 2020, care a adus importante segmente de clienți noi în categoria de produse BIO, în 2021 se remarcă o creștere a frecvenței de consum și diversificare a coșului de cumpărături.

“Ne bucură că românii prioritizează sănătatea chiar și în cadrul evenimentelor consacrate precum Black Friday. La aproape 8 ani de când am început misiunea importantă de a le susține sănătatea, pentru români consumul de produse sănătoase începe să devină un stil de viață.” declară Ciprian Stancu, Fondatorul Republica BIO.

Categoriile care au înregistrat cele mai mari creșteri de Black Friday în 2021 au fost produsele apicole românești cu 145%, suplimentele alimentare cu 174%, mierea de manuka cu 94% și alimentele cu 92%. De asemenea, categoria de superalimente a crescut cu 55%, în timp ce produsele cosmetice și de îngrijire a casei au avut creșteri similare cu cele de anul trecut, respectiv 74% pentru cosmetice și 46% pentru produsele de îngrijire a casei.

“Cererea rămâne foarte ridicată pe majoritatea categoriilor de produse din magazin. Tocmai de aceea, prioritatea noastră constantă a fost creșterea portofoliului de produse și lansarea de categorii noi, în dorința de a acoperi o paletă cât mai largă de nevoi pentru cât mai mulți dintre clienți: de la noile mămici, până la practicanți de sport, vegani și persoane atente la impactul asupra mediului înconjurător. Valorile care definesc și vor defini întotdeauna Republica BIO sunt calitatea fără compromis a produselor proprii și excelența în interacțiunea cu clientul.” a continuat Ciprian Stancu.

Pentru finalul anului 2021 Republica BIO pregătește lansarea unei game noi de produse marcă proprie prin care să acopere noi ocazii de consum ale clienților ce sunt interesați de produse sănătoase.

 

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies