Rețeaua Regina Maria, primul furnizor care a introdus conceptul de abonamente medicale în România, lansează primul magazin online, dedicat angajaților din companiile abonate la serviciile Rețelei. Noua platformă de e-commerce oferă abonaților existenți posibilitatea de a cumpăra, simplu și rapid, pachete de servicii medicale pentru membrii familiei sau de a-și completa abonamentul oferit de angajator cu unul superior.
„De 25 de ani, oferim soluții personalizate de prevenție și tratament atât pentru marile companii, cât și pentru business-urile antreprenoriale. 2020 a fost nu doar un an aniversar pentru noi, ci și un an al digitalizării în ritm accelerat. În primăvară, am lansat Clinica Virtuală, prin care am asigurat accesul permanent al abonaților la servicii medicale, inclusiv la Medicina Muncii. Acum lansăm prima platformă de e-commerce dedicată abonaților. Primim foarte multe solicitări de abonare a membrilor de familie, dar și cereri din partea abonaților corporate care își doresc mai multe servicii incluse. În plus, platformele e-commerce au schimbat radical așteptările oamenilor referitoare la accesarea produselor si serviciilor, inclusiv cele medicale. În acest context, magazinul online este soluția noastră, dar și o garanție a modului rapid și eficient în care se desfășoară interacțiunea cu noi. Totul se poate întâmpla online: de la cumpărarea abonamentului dorit, efectuarea programărilor direct de pe mobil, consultația în sine – care poate fi online sau offline și plata serviciilor”, declară Andreea Minuță, Director Corporate Rețeaua de sănătate Regina Maria.
Magazinul online Regina Maria oferă abonaților posibilitatea de a cumpăra unul sau mai multe produse. De exemplu, aceștia își pot face upgrade abonamentului pe care îl au de la compania unde lucrează și pot cumpăra unul sau mai multe pachete pentru cei dragi, la prețuri preferențiale.
Pe termen mediu și lung, noua platformă online va cuprinde și alte tipuri de abonamente și pachete, devenind astfel un hub online de produse și servicii medicale disponibile oricărei persoane care are grijă de sănătatea sa și a familiei sale.
„Prevenția devine tot mai mult o prioritate pentru români. În parte, este determinată de perioada pe care o traversăm, dar și de creșterea nivelului de conștientizare și accesului la servicii medicale de calitate. Un exemplu este ediția Black Friday din acest an, care ne-a demonstrat că oamenii înțeleg beneficiile prevenției și că vor să se protejeze prin abonamente complexe de servicii medicale. În doar trei zile de campanie, au fost achiziționate peste 600 de abonamente, cele mai multe din gamele premium.”, completează Andreea Minuță.
Experiența de cumpărare a abonamentelor în magazinul online este una completă, rapidă și simplă. Pașii pentru achiziționarea acestora sunt următorii:
Pe lângă toate beneficiile incluse în aceste abonamente, abonații pot accesa în continuare serviciile oferite prin Clinica Virtuală, platformă online care le oferă pacienților posibilitatea de a beneficia de consultații medicale de acasă, oferind cea mai apropiată alternativă de cea clasică. În cele aproape 8 luni de la lansare, în Clinica Virtuală au fost înregistrate peste 130.000 de programări.
La aproape 25 de ani de la lansarea primelor abonamente medicale în România, portofoliul Regina Maria numără peste 630.000 de astfel de pachete și peste 5.000 de companii partenere.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies