Românii au cheltuit 113,3 milioane de lei (aproximativ 25,1 de milioane de euro) pe produse pe care le-au achitat online prin tranzacții procesate de PayU România, transmite compania.
În intervalul 18 – 20 noiembrie au fost înregistrate 188.000 de tranzacții online conform datelor înregistrate de PayU România. Coșul mediu de cumpărături din acest an a fost de 602 lei potrivit sursei citate.
Cea mai mare comandă online a fost de 143.000 de lei și a venit din Ungaria, iar cele mai multe tranzacții, 500 pe minut, au fost înregistrate vineri în jurul orei 8.00.
Circa 60% din români au achiziționat produse IT, mai mult cu jumătate față de anul trecut. O treime dintre vânzări au vizat produse de mobilier, decoraţiuni, jucării, cărţi, produse alimentare, cosmetice sau vinuri, o creştere de 125% pe acest segment.
FOTO: Mediafax
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies