Companii

Publi-interviu. Dan Panciu, Fabrica de Profile: ”Românii sunt mai sensibili la preț decât consumatorii din alte țări”

Fabrica de Profile este unul dintre jucătorii principali din piața românească de profile decorative de interior și exterior. Dan Panciu, CEO-ul companiei, ne vorbește în acest interviu despre care sunt tendințele în acest domeniu, dar și cât de mare este acest segment în piața din România.

Care sunt principalele produse, să le spunem item-uri vedetă, pe care le aveți în portofoliu? Puteți să ne spuneți și de ce credeți că românii cumpără cel mai mult acel tip de produs?

Dan Panciu: Portofoliul Fabrica De Profile este unul vast și include de la profile decorative, panouri 3D, riflaje, până la termosistem decorativ pentru exteriorul locuinței. Românii s-au axat în ultimul timp pe câteva produse cheie. Termosistemul decorativ este un produs inovativ care combină utilul cu frumosul. Ele oferă atât izolare termică și fonică, cât și un aspect estetic deosebit. Este ideal pentru persoanele care doresc să își modernizeze casă și să o facă mai eficientă din punct de vedere energetic.

Panourile decorative tip riflaj – sunt o soluție versatilă, astfel încât pot fi adaptate oricărui stil de amenajare. Sunt ideale pentru persoanele care doresc să adauge un accent personalizat spațiului de locuit sau de lucru. Plintă dura albă lată – plintele, în general, sunt un element clasic de design interior care nu se demodează niciodată. Ele conferă un aspect elegant oricărei încăperi.

Românii sunt din ce în ce mai interesați de produsele care oferă atât performanțe tehnice excelente, cât și un aspect estetic deosebit. Termosistemele decorative și panourile decorative tip riflaj îndeplinesc aceste cerințe. Panourile decorative tip riflaj și plintele albe, de exemplu, sunt produse care pot fi adaptate oricărui stil de amenajare. Acest lucru le face o alegere populară pentru persoanele care doresc să își personalizeze spațiul de locuit sau de lucru.

Dacă e să ne gândim la tendințe și next trends, ce credeți că urmează să fie noul highlight din locuința fiecărui român.

DP: Cred că în următorii ani, românii vor fi din ce în ce mai interesați de profilele decorative pentru exterior. Acestea pot fi folosite pentru a crea o fațadă mai elegantă și mai modernă a casei. De asemenea, profilele decorative pentru exterior pot ajută la îmbunătățirea eficienței energetice a casei.

Cât de diferită ați spune că este piața din România vs alte piețe din CEE și de ce?

DP: Piața din România este diferită de alte piețe din CEE din mai multe puncte de vedere. În primul rând, piața din România este mai mică și mai fragmentată. În al doilea rând, românii sunt mai sensibili la preț decât consumatorii din alte țări. În al treilea rând, piața din România este încă în curs de dezvoltare.

Luați în calcul extinderea și spre alte piețe din afară țării noastre?

DP: Da, luăm în calcul extinderea pe alte piețe din afară țării noastre. În prezent, creștem oportunitățile din Austria, Bulgaria și Italia.

Povestiți-ne cum a început această poveste. Ce v-a determinat să creați profile decorative, să faceți acest pas?

DP: Povestea noastră a început în urmă cu aproximativ 12 ani. Am început să experimentez cu diferite tipuri de profile decorative cu scopul de a înfrumuseța casele românilor. Am fost foarte mulțumit de rezultate și am decis să lansez o afacere în acest domeniu.

Care considerați că sunt cele mai importante decizii pe care le-ați luat din acel moment și până acum, că lider de business? Care ați spune că au performat cel mai bine și de ce?

DP: Decizia de a ne concentra în principal pe piața românească, de a investi în cercetare și dezvoltare pentru a crea produse de calitate superioară, decizia de a ne extinde oferta de produse pentru a satisface nevoile unei game mai largi de clienți. Cred că toate aceste decizii au condus la o creștere semnificativă a afacerii noastre.

Deși piață de home deco crește foarte mult în ultimii ani, chiar și în România, românii dedică bugete foarte mici pentru a decora locuința. Cum comentați acest aspect și când / dacă credeți că vom ajunge la cultură altor țări din spațiul european, la capitolul locuința?

DP: Cred că acest aspect se datorează mai multor factori, cum ar fi nivelul scăzut al veniturilor în România, lipsa de educație în domeniul designului și mentalitatea de a cheltui cât mai puțîn posibil.

Cred că vom ajunge la cultură altor țări din spațiul european, la capitolul locuință, atunci când românii vor deveni mai educați în domeniul designului și vor înțelege importanța unei locuințe confortabile și estetice.

NewMoney

Recent Posts

MAGGI aduce aromele Asiei în bucătăriile românilor (P)

MAGGI lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei…

6 ore ago

Experții crypto spun că 99Bitcoins ar putea urma drumul Bitcoin în 2024 (P)

În contextul discuțiilor investitorilor despre evoluția standardului emergent al tokenului BRC-20 pe rețeaua Bitcoin, se…

6 ore ago

Bolt Food se lansează într-un nou oraș din România

Bolt lansează și în Brașov serviciul Bolt Food prin intermediul căreia utilizatorii pot comanda mâncare…

7 ore ago

Beneficiile salariale pentru angajați și angajatori: Cum alegem cea mai bună variantă? Ce avantaje fiscale putem avea?

Pentru a menține pachetele salariale la un nivel competitiv, angajatorii se află într-o continuă explorare…

7 ore ago

Varșovia: Debut fabulos al lui Kirill Shevchenko în fața multiplului campion mondial, Magnus Carlsen

A început Superbet Rapid & Blitz Varșovia, prima etapă a ediției 2024 a Grand Chess…

7 ore ago

Vineri începe campania electorală pentru alegerile din 9 iunie

Biroul Electoral Central informează că vineri începe campania electorală pentru alegerile din data de 9…

7 ore ago

Acest website folosește cookies