Ştiri

Producătorul de suplimente alimentare și ceaiuri Alevia vrea afaceri de 5,8 milioane de euro în 2017

Compania românească Alevia estimează pentru anul acesta afaceri în valoare de 5,8 milioane de euro, după ce în 2016 a avut vânzări de 5 milioane de euro, ceea ce a însemnat o creștere de aproape 20% față de 2015.

Alevia are ca obiectiv finalizarea unei hale noi cu o suprafață totală de aproximativ 2.000 de metri pătrați și, ca urmare a creșterii vânzării de ceaiuri, își propune să investească și în noi utilaje pentru linia de ceaiuri. O altă zonă pentru care Alevia își propune o dezvoltare care să ducă, în final, la atingerea obiectivului, este cea a personalului. Astfel, compania, care are în prezent 200 de angajați, preconizează o creștere cu 20% a numărului acestora.

Trendul ascendent al companiei se bazează pe vânzări de peste 2.000.000 de suplimente și aproximativ 3.500.000 de ceaiuri. Portofoliul Alevia cuprinde peste 120 de tipuri de suplimente alimentare și 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine naturiste, lanțuri de farmacii (Catena, Dona, Sensiblu) și supermarketuri (Auchan, Lidl, Carrefour, Kaufland) din România.

„Ne-am propus ca, și în acest an, să continuăm investițiile în dezvoltarea spațiului de producție, a produselor și a personalului, cele trei sectoare-pilon pe care brandul Alevia poate crește continuu. Datorită varietății de produse comercializate, 120 de tipuri de suplimente alimentare și 50 de sortimente de ceaiuri, reușim să aducem brandul mai aproape de milioane de consumatori și să le oferim astfel darurile naturii”, a declarat Florin Mitocaru, director general Alevia.

Pentru 2017, Alevia își propune și intrarea pe 5 noi piețe prin lansarea a 50 de produse dedicate.

Cristina Dobreanu

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.

Recent Posts

Ţările UE au decis ca veniturile din activele ruseşti îngheţate să fie folosite pentru susţinerea militară a Ucrainei

Ambasadorii statelor UE au căzut de acord de principiu ca veniturile rezultate din activele ruseşti…

11 ore ago

Ciolacu: Datoria publică va ajunge la 48-49% din PIB în acest an

Premierul Marcel Ciolacu a declarat miercuri că datoria publică va ajunge anul acesta la 48…

12 ore ago

TOPUL celor mai bune universităţi din România

Ministerul Educaţiei a dat publicităţii miercuri noul clasament al celor mai bune universităţi din România…

13 ore ago

Românii au plătit facturi mai mici la gaze şi la curentul electric

Reprezentanţii Ministerului Energiei anunţă că preţurile facturilor la gaze naturale au scăzut în luna aprilie…

13 ore ago

Peste 6.000 de firme şi-au suspendat activitatea în primul trimestru din 2024

Numărul firmelor care şi-au suspendat activitatea în primele trei luni din 2024 a fost de…

14 ore ago

Lensa a ajuns la venituri de peste 207 milioane de lei în 2023. Compania are o rețea de 81 de magazine în piața locală

Retailerul de optică Lensa a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel…

14 ore ago

Acest website folosește cookies