Ştiri

Pelivan, ARMO: Estimăm că vom ajunge la vânzări online de 7 miliarde de euro, în 2022

„Vânzările din online, în România, vor înregistra creşteri probabil între 5 şi 10% şi pentru tot anul 2022 estimăm că vom reuşi să ajungem la pragul de şapte miliarde de euro”, a declarat, vineri, directorul executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), Cristian Pelivan, la evenimentul online „Black Friday HUB by Pa, organizat de PayU România.

„În ciuda tuturor celorlalte provocări – inflaţie crescută, preţul la energie mai mare, iată că am recuperat pe parcursul anului şi, astăzi, toţi comercianţii şi toate estimările arată că vânzările vor fi, probabil, între 5 şi 10% mai mari. Şi noi estimăm pentru tot anul 2022 că vom reuşi să ajungem la pragul de şapte miliarde de euro vânzări. Asta ne spun şi partenerii noştri de la E-commerce Europe, pe baza datelor pe care le-au studiat ei. Asta vedem şi dinspre curieri. Pare că vom reuşi să atingem sau cel puţin să fim foarte aproape de acest prag. Noi suntem foarte optimişti. În 2020 am văzut un salt al numărului celor care au cumpărat ceva online vreodată. În 2019 eram în jur de 19%, cred, şi în 2020 am sărit la 45% şi pe la 45% am rămas de atunci. Cauzele pentru care nu mai creşte acest procent ţin poate de competenţe digitale. Pe măsură ce magazinele online îşi fac infrastructura sau procesul de cumpărare îl fac să fie cât mai uşor, cât mai accesibil, în contextul în care 92% din populaţia României foloseşte social media şi în care noi suntem la 14% comerţ electronic în total retail, potenţial există”, a afirmat el, citează Agerpres.ro.

„Black Friday 2022” va genera, în România, încasări de peste 400 milioane de euro, după ce anul trecut, ediţia cu numărul 11 a evenimentului a înregistrat vânzări de aproximativ 350 de milioane de euro, potrivi estimărilor realizate de consultanţii Frames.

În ceea ce priveşte valoarea medie a coşului de cumpărături, în online, aceasta va trece de nivelul de 500 de lei, faţă de 450 de lei, cât a fost anul trecut, asta şi pe fondul scumpirii produselor, nu neapărat a dorinţei românilor de a cumpăra mai mult.

În România, ziua de „Black Friday 2022” a fost stabilită pentru data de 11 noiembrie, moment în care marea majoritate a retailerilor au lansat oferte speciale.

Cu toate acestea, în prezent, există companii, precum Flanco, Orange, Altex şi Media Galaxy, care au dat deja startul reducerilor, pe care le vor oferi timp de mai multe săptămâni, se menţionează analiştii Frames.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

21 de ore ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

21 de ore ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

22 de ore ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

22 de ore ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

24 de ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

o zi ago

Acest website folosește cookies