Ştiri

Ce brand celebru în perioada comunistă a ajuns să fie vândut pe Amazon

Pegas, cel mai cunoscut brand de biciclete din România a revenit pe piață în urmă cu doar șase ani, iar acum iese pe piața europeană prin listarea pe 5 marketplace-uri Amazon.

Pe lângă partenerii locali din Italia, Luxemburg, Germania, Marea Britanie, Suedia și Polonia, Amazon oferă acces la întreaga piață europeană. Dacă proiectul va avea succes pe piața europeană, producătorul de biciclete se va extinde și în Statele Unite ale Americii.

Citiți și: Cum a reușit bicicleta Pegas să fie disponibilă la fiecare colț de stradă pentru mai puțin de doi lei

„Am făcut teste în primele 6 luni și cererea pe Amazon la anumite produse depășeste chiar și de câteva zeci de ori puterea de absorbție a pieței din România. Ne vom lista pe cele 5 marketplace-uri europene Spania, Franta, Germania, Italia si UK, de unde se pot trimite produse pe tot teritoriul UE”, a spune Andrei Botescu, CEO Pegas.

Totodată, Pegas are în vedere creșterea numărului de magazine din țară și extinderea rețelei de distribuție internă și internațională. Astfel, până la finalul lui 2020, Pegas va deschide cel putin 10 magazine pe lânga cele existente, iar produsele brandului vor  ajunge în 400 de magazine și 5 lanțuri mari de retail.

De asemenea, Pegas a obținut o finanțare europeană de 3 milioane de euro,care va asigura cercetarea și dezvoltarea produselor și deschiderea unei linii de producție integrate la noi in tara.

Citiți și: Idei de afaceri: Cât costă să deschizi, în franciză, un magazin de biciclete Pegas

Brand celebru în perioada comunistă, Pegas a dispărut de pe piață după 1989, pentru a reveni în forță în 2012, printr-o o investiție inițială de 70.000 euro

Dacă în primul an de la lansare, Pegas a vândut doar 500 de biciclete, creșterea constantă a urcat această cifră la peste 25.000 de unități anual, iar cifra de afaceri a companiei, a sărit de 8.000.000 lei în 2017.

Reduceri intre 23% si 69% timp de o lună, la 6 ani de la lansare

Pe 23 august, Pegas sărbătorește 6 ani de la relansarea pe piața românească oferind reduceri ce încep de la 23% pentru celebrele sale biciclete, în cadrul campaniei “Tinerii vlăstari“. În locul tradiționalei defilări de 23 august din vremurile “de aur”, brandul românesc propune un „Black Friday” în miezul verii pentru toți cei ce vor să pedaleze către un stil de viață sănătos și activ.

Promoția va fi disponibilă timp de o lună, atât online, cât și în toate magazinele proprii din București, Suceava, Timișoara, Constanța și Râmnicu Vâlcea, dar și în magazinele partenere.

NewMoney

Recent Posts

Judecătorii au dat verdictul: Moştenitorii au dreptul să obţină informaţii protejate de secretul bancar

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a decis că moştenitorii au dreptul să obţină informaţii…

o oră ago

2 trilioane de dolari sunt spălaţi anual la nivel global

Organismele internaţionale de profil estimează că între 800 de miliarde şi 2 trilioane de dolari…

2 ore ago

Câţi bani au cheltuit până acum partidele în campania electorală?

Reprezentanţii Expert Forum au analizat datele legate de finanţarea campaniei electorale, publicate de către AEP,…

3 ore ago

CPI cere un mandat de arestare pentru Netanyahu

Curtea Penală Internaţională (CPI) a anunţat luni că a emis un mandat de arestare pe…

5 ore ago

La derbyul Rapid – FCSB, fotbaliștii au trecut la roz pentru a susține lupta împotriva cancerului

Duminică, 19 mai, derbyul etapei a debutat pe stadionul din Giulești cu un moment emoționant…

6 ore ago

România, pe locul 3 în topul celor mai mari exportatori de miere din UE

Statele membre ale Uniunii Europene au importat anul trecut din ţările situate în afara blocului…

6 ore ago

Acest website folosește cookies