Ştiri

(P) Elefant.ro și-a continuat creșterea în primul semestru din acest an

Elefant Online SA, compania ce operează elefant.ro, a obținut în primele 6 luni din acest an, o valoare a GMV (gross merchandise value*) de peste 120 milioane de lei, marcând astfel o creștere medie anuală de 31% la nivelul ultimilor doi ani.

Profitul brut în primul semestru din 2021 a marcat, de asemenea, o creștere medie de 46%, în raport cu perioada similară din ultimele două exerciții financiare.

Majorarea indicatorilor financiari a fost stimulată, în principal, de atragerea unui număr mai mare de vizitatori unici pe site. Spre exemplu, față de aceeași perioadă a anului trecut, în primul semestru din 2021 numărul de vizitatori unici pe elefant.ro a fost cu 25% mai mare.

Anul a început cu o creștere robustă în ecommerce, care s-a diminuat apoi treptat după relaxarea restricțiilor. Începând din luna mai, românii și-au orientat consumul mai mult către vacanțe, restaurante, spectacole și magazinele de proximitate. Vedem această corecție de piață ca pe una tranzitorie și ne așteptăm la o revenire a creșterii consumului online începând cu luna septembrie“, explică Sergiu Chircă, director general al elefant.ro.

Recent, compania a deschis un showroom în Brașov și unul în centrul comercial Park Lake din București. “În strategia noastră de investiții abordarea acestui segment – numit în industrie last mile și care definește proximitatea față de client – este un element important. Vom deschide treptat și alte showroom-uri astfel încât, până în 2025, preconizăm să avem în jur de 50 locații la nivel național“, adaugă Sergiu Chircă.

*Gross merchandise value (GMV) este un indicator care exprimă valoarea totală a mărfurilor vândute într-o anumită perioadă, prin intermediul unui site. Este un instrument de măsurare a creșterii unui business din ecommerce. GMV deseori determină sănătatea companiei ecommerce pe o perioadă mai mare de timp. (Sursa: Investopedia.com)

Despre elefant.ro

elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind clienților o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în propria rețea de showroom-uri, precum și prin partenerii strategici, la nivel național. Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filială la Chișinău, în Republica Moldova – magazinul online local elefant.md.

Elena Marinescu

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

2 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

2 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 zile ago

Acest website folosește cookies