Automobile Bavaria continuă activitatea în toate locațiile din țară, echipa de service fiind la dispoziția clienților pentru asigurarea mobilității în această perioadă dificilă.
Prin introducerea unui serviciu de preluare şi apoi livrare gratuită a autoturismului care necesită intervenții service, încercăm să rezolvăm una dintre problemele logistice ale clienților noştri în această perioadă dificilă.
Automobile Bavaria a dezvoltat o procedură de preluare a autoturismului de la domiciliul clientului, fără să fie nevoie de un contact direct între personalul dealerului şi client, toată comunicarea desfăşurându-se telefonic şi digital.
Consultanții service vor efectua recepția directă a automobilului după luarea măsurilor de precauție pentru evitarea contactului direct cu suprafețele (mănuşi, huse de protecție pentru volan, scaune şi schimbătorul de viteze).
Clientul poate afla în timp real situația maşinii cu ajutorul sistemului video CitNow. Devizul se transmite prin email, iar plata se va face online, prin transfer bancar.
Dupa efectuarea reparațiilor, autoturismul va fi curățat cu substanțe dezinfectante şi transportat înapoi la reşedința comunicată.
Programările se fac telefonic sau online, pe site-ul dealerului: bmw-bavaria.ro.
Procedura este ilustrată în urmatorul spot video:
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați:
Automobile Bavaria
Tel: 0728 808 815
Email: ruxandra.gurarosie@automobilebavaria.ro
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies