Ştiri

(P) BusinessMark organizează conferința „The Future of Marketing” la Cluj-Napoca

BusinessMark anunță conferința „The Future of Marketing”, ce va avea loc în 10 mai 2017 la Hotel Golden Tulip Ana Dome din Cluj-Napoca. Reprezentanții industriilor creative au ocazia să afle noile tendințe în marketing și să discute pe baza studiilor de caz din cadrul ultimei ediții Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.

La limita dintre creativitate si pragamatism, departamentul de marketing privește spre noul consumator și creează strategii adaptate acestuia. Cum implementăm „creative efectiveness” și cum traducem creativitatea în mediul digital? Cum realizăm strategii de marketing pe baza conceptului de autenticitate? Sunt câteva dintre subiectele pe care ne propunem să le discutăm într-un eveniment dedicat trendurilor în marketing.

Evenimentul se desfășoară în două sesiuni și reunește următorii speakeri:

SESIUNEA I:

  • AURELIAN SIDERI, Marketing Director, Enel Energie
  • CRISTIAN CLITA, Digital Marketing Manager South East Europe, IKEA Group
  • VALENTIN IORDACHE, External Relations Director, Bucharest Airports Company
  • ANDREI DUMITRAȘCU, Beverages Marketing Activation Manager, PepsiCo
  • MARILENA BÂRLIGA, Marketing Director, Provident Financial
  • ALEXANDRU ȚICĂLOIU, PR & Communication Manager, Gameloft

Invitatul special al evenimentului este: PABLO FERREIROS BENNETT, PhD in Marketing; Sales & Marketing expert; International Speaker & Advisor.

SESIUNEA II:

  • TEO MIGDALOVICI, Founder, The Alternative School for Creative Thinking; International Public Speaker
  • MINA IONESCU, Senior Design Account manager, Geometry Global
  • RUXANDRA DRILEA, Absolventă The Alternative School for Creative Thinking, finalist la Cannes 2016
  • DIANA PAPUC, Juratul român la Eurobest 2016

Conferința „The Future of Marketing” se adresează managerilor de Marketing & PR, brand managerilor, digital managerilor, responsbaililor Social Media, antreprenorilor, directorilor generali și de dezvoltare, reprezentanților comunității creative.

Evenimentul este organizat de BusinessMark în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

o zi ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

o zi ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

o zi ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

o zi ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

o zi ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

o zi ago

Acest website folosește cookies