Ştiri

(P) BusinessMark organizează în 9 martie conferința „Sales & Marketing”

Singura constantă în business este că nimic nu este constant. În cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 este „aproximativ la fel” cu cel din anii precedenți, sunt șanse mari ca la finalul exercițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător. Companiile performante sunt cele care se adaptează continuu tendințelor pieței și provoacă status-quo-ul, pentru a construi experiențe interactive de tip „buyer-centric”, cu scopul de a accelera conversia lead-urilor și de a crește încasările.

Astfel, în cadrul celei de-a doua ediții a „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București, vom aborda principalele provocări întâmpinate de specialiștii în vânzări, business development și marketing, importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, ultimele practici și instrumente utilizate de companiile lider de piață.

Printre temele ce vor fi dezbatute în cadrul conferinței, se află:

  • Tehnologizarea și schimbările pe care le-a generat la nivel de procese. Cum integrăm eficient instrumentele digitale în strategia de sales & marketing?
  • Customer centricity și abordarea 360˚ la nivel online & offline. Expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
  • Cele mai importante trend-uri în B2C. Importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, utilizând direcțiile date de o strategie de marketing aplicată
  • Provocări și presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vânzări, bugetarea, “sell the price” vs. “selling price”. De la aliniere la integrare: bune practici, perspective și oportunități
  • Digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online. În ce măsură a influențat acest lucru dinamica din relația departamentelor sales și marketing?
  • Cum poate CEO-ul să susțină o bună comunicare între sales și marketing. Importanța alinierii inter-departamentale și a raportării către general management: bune practici și oportunități
  • Agile selling”: cum marketingul și vânzările se pot adapta mai rapid la feedback-ul primit în timp real de la cumpărători. Platformele omnichannel și identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing și vânzari
  • Sales & Marketing din perspectivă internațională. Cum adaptăm strategia la specificul fiecărei piețe, păstrând consistența brand-ului?
  • Metrici și măsurători comune pentru o mai bună evaluare a performanței. Care sunt cei mai relevanți KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional
  • De la customer satisfaction la brand lovers. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing
  • Expunerea în Social Media, “Engage selling” și impactul asupra ratei de conversie: tendințe și bune practici. Interactive sales & marketing

Temele vor fi analizate de specialisti in domeniu, precum:

  • AUREL NEȚIN, Director & General Country Manager, Lenovo Romania
  • BOGDAN IFRIM, Country Head, ArcelorMittal FCE
  • FRÉDÉRIC LAMY, CEO, Leroy Merlin Romania
  • CORINA GAFTOI, Sales & Marketing Director, Adesgo
  • RĂZVAN NANULESCU, Marketing Lead Central Eastern Europe (CEE) & Romania, Sanofi
  • CEZAR GÂRBEA, Marketing Manager South Europe, Brown-Forman
  • CRISTINA AVRAM, Consumer Marketing Manager, Fabryo
  • PETRONIUS SECĂREANU, General Manager CEE, Canon

Ediția din acest an va avea doi invitați speciali și anume: MATTHIAS WENK – Marketing Operations Director, Ryanair si PABLO FERREIROS BENNETT – PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor.

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clientilor săi modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri și creând oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

2 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

2 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 zile ago

Acest website folosește cookies