După doi ani de provocări și schimbări critice în ceea ce privește modul de lucru, noi concepte apar pe piață. Un exemplu vine de la The One, care lansează un concept premium de spații flexibile de birouri, în urma unei investiții de peste 4 milioane de Euro.
„În acești doi ani a trebuit să ne dăm seama cum să luptăm împotriva a ceva invizibil, necunoscut și imprevizibil. Am fost nevoiți într-un timp foarte scurt să reacționăm, să prevenim și să oferim alternative la modul tradițional de a face afaceri și de a folosi spațiul de birou. Flexibilitatea a devenit cel mai important factor în luarea unei decizii de a rămâne versus a pleca”, explică Sheila Ionescu, CEO The ONE.
Astfel că, The ONE (deschis în clădirea One Tower din București într-un spațiu de 3.500 mp.) a creat un nou stil pentru liderii de afaceri și antreprenori, prin această investiție punând la punct o serie întreagă de facilități precum săli de conferință, business lounge, sky bar, în zona Floreasca din Capitală.
Nevoia de spații flexibile vine din două direcții: fie companiile își reduc spațiul permanent și apelează la birouri flexibile în centre de coworking, fie companiile caută opțiuni mai aproape de zonele unde locuiesc angajații lor. „În cazul The ONE, cererea a fost determinată de doi factori principali: zona și serviciile adaptate nevoilor clienților.”
Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…
Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…
Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…
Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță lansarea PIES,…
eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat produselor pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj:…
Începe numărătoarea inversă până la listarea companiei Puig, care deține mărci de lux precum Carolina…
Acest website folosește cookies