Netflix ar putea introduce un abonament mai ieftin, susţinut de reclame, până la sfârşitul anului, mai devreme decât era planificat iniţial, a relatat marţi publicaţia New York Times, citează News.ro.
Pionierul streamingului intenţionează, de asemenea, să înceapă să combată partajarea parolelor de către baza sa de abonaţi cam în acelaşi timp, se arată în articol, care citează o notă internă adresată angajaţilor.
Netflix nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.
Compania a înregistrat luna trecută prima pierdere de abonaţi din mai bine de un deceniu şi a semnalat pierderi mai profunde în viitor, o schimbare puternică faţă de creşterea înregistrată în timpul pandemiei de Covid-19.
Directorul general, Reed Hastings, a declarat în conferinţa sa privind veniturile din aprilie că compania va ”va stabili planul în următorul an sau doi”.
Netflix a spus, de asemenea, că va lua măsuri împotriva utilizatorilor care partajează parole, deoarece concurenţa şi partajarea parolelor fac mai dificilă creşterea.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies