Ştiri

Mastercard: Românii cheltuie tot mai mulți bani pe cadourile de Ziua Îndrăgostiţilor

În România, cheltuielile pentru cadouri de Ziua Îndrăgostiţilor au crescut cu 50% în 2018 faţă de 2016, numărul total al tranzacţiilor fiind cu 123% mai mare, arată un studiu efectuat de Mastercard şi publicat miercuri, citat de News.ro. Studiul relevă şi o creştere cu 185% a numărului de tranzacţii de comerţ electronic realizate în perioada analizată din 2018, faţă de 2016.

„Studiul ‘Mastercard Love Index’, creat prin analizarea tranzacţiilor cu cardurile de credit, debit şi prepaid pe o perioadă de patru zile, în trei ani consecutivi (11-14 februarie, între 2016 şi 2018), a dezvăluit că în timp ce cheltuielile din această perioadă au crescut cu 3% începând cu 2016 pe plan global, cumpărăturile de ultim moment, realizate chiar de Ziua Îndrăgostiţilor, însumează o mare parte a achiziţiilor (30%) în 2018”, se arată în comunicat.

În România, cheltuielile pentru cadouri de Ziua Îndrăgostiţilor au crescut anul trecut cu 50%, faţă de 2016, numărul total al tranzacţiilor fiind cu 123% mai mare.

Pentru 2018, datele „Mastercard Love Index” au arătat că achiziţiile făcute de români în avans, dedicate Zilei Îndrăgostiţilor, sunt realizate, în proporţie de 31%, în 11 februarie, după ce şi în 2017 s-a înregistrat o valoare similară, de 33%. În total, au fost 81.291 de tranzacţii pe 11 februarie, cumulat pe ultimii 3 ani, potrivit companiei.

„În acelaşi timp, numărul de tranzacţii efectuate de români în restaurante a crescut cu 148% în ultimii trei ani, iar suma cheltuită în restaurante a crescut cu 54% între 2016 şi 2018. Şi numărul tranzacţiilor hoteliere a crescut cu 21% în 2018 faţă de 2016, iar volumul cheltuielilor hoteliere s-a majorat cu 10%, în preajma Zilei Îndrăgostiţilor”, se arată în comunicat.

În plus, numărul tranzacţiilor contactless a crescut în România de peste 17 ori (cu 1742%), în perioada analizată din 2018, faţă de perioada similară din 2016.

Ca pondere în numărul total al tranzacţiilor, cele realizate cu carduri contactless au reprezentat 38% în 2018, faţă de 8% în 2016. Ca volum însă, valoarea vânzărilor cu cardurile Mastercard contactless în România a crescut de peste 20 de ori.

„Datele noastre arată că, pe plan global, consumatorii se bucură de experienţe spontane, pe care le împărtăşesc cu cineva special, în plus faţă de cadouri materiale, chiar şi atunci când fac achiziţii romantice pe ultima sută de metri. Studiul ‘Mastercard Love Index’ – acum la a patra ediţie – evidenţiază tendinţele globale şi regionale cheie pentru a descoperi preferinţele consumatorilor şi, sperăm, le oferă comercianţilor o perspectivă valoroasă asupra obiceiurilor de cumpărare ale consumatorilor în perioada de vârf din preajma celei mai romantice zile a anului”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager, Mastercard România.

În perioada analizată, românii au cheltuit pe flori dublu în 2018 faţă de 2016, (+216%), iar numărul tranzacţiilor din acest segment a fost cu 165% mai mare. Şi bijuteriile s-au bucurat de o creştere a cheltuielilor cu 49%.


Foto: Mediafax

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies