Ştiri

MAMBricolaj lansează programul „Rabla” pentru produse de bricolaj și accesorii de mobilier uzate

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), lansează, în 20 februarie, în premieră în România, prima ediție a unei campanii tip „Rabla”, prin care își propune să colecteze produse de bricolaj și accesorii de mobilier uzate. În schimbul acestora, clienții primesc pe loc o reducere de 10% pentru oricâte produse noi similare cu cele vechi vor achiziționa.

Campania ”Rabla la MAMBricolaj” se va derula în perioada 20 februarie – 30 aprilie 2023 în toate cele trei magazine ale rețelei, produsele colectate urmând să fie ulterior sortate și predate operatorilor certificați în reciclare.

Categoriile de produse incluse în campania ”Rabla la MAMBricolaj” sunt: balamale, coșuri de gunoi, mânere, becuri, scule, scaune, cuiere, picioare masă, termostate. Produsele uzate pot proveni din orice sursă, fără a exista condiția ca acestea să fi fost cumpărate anterior de la MAMBricolaj. Important este ca obiectele uzate să se încadreze în categoriile menționate.

Această campanie de tip ‘Rabla’ este susținută exclusiv de companie și a fost gândită ținând cont de categoriile de produse despre care știm că se uzează cel mai rapid. În fiecare locuință se regăsesc aceste produse și sunt folosite zilnic. Spre deosebire de alte campanii similare, pentru autoturisme sau electrocasnice, MAMBricolaj a decis să deruleze campania în zona de bricolaj și accesorii de mobilier, așadar diferența dintre acest program și cel de tip buy-back este dată de produsele incluse. Campania ‘Rabla MAMBricolaj’ este destinată atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice, deoarece ne-am propus să venim în sprijinul tuturor celor care își doresc schimbarea produselor vechi din locuințe, mai ales datorită beneficiilor pe care un astfel de proiect îl poate avea pentru mediu”, a declarat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.

Ca procedură, în fiecare magazin va fi amenajată o zonă de colectare, unde clienții vor putea depune obiectele uzate, după ce vor fi verificate de un angajat MAMBricolaj. Clienții vor primi pe loc reducerea de 10% valabilă indiferent de numărul produselor similare noi pe care le vor achiziționa.

Proiectul ”Rabla la MAMBricolaj” se află la prima ediție și se va desfășura în toate magazinele rețelei, respectiv: MAM Morarilor – Șoseaua Morarilor, nr. 2A, Sector 2, MAM Luică – strada Luică, nr. 180, Sector 4, MAM Ghencea – Șoseaua Prelungirea Ghencea, nr. 299-301, Sector 6.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

4 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

4 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

4 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

4 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

4 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

4 zile ago

Acest website folosește cookies