Ştiri

L’Oréal va oferi 150 de milioane de euro pentru sprijinirea femeilor vulnerabile și pentru protejarea mediului

Grupul L’Oréal anunță programul L’Oréal for the future în cadrul căruia oferă 150 de milioane de euro pentru sprijinirea femeilor vulnerabile și pentru protejarea mediului, potrivit unui comunicat de presă.

Astfel că, în contextul pandemiei generate de Covid-19, prioritățile programului sunt: 1) – sprijinirea organizațiilor care ajută femeile vulnerabile, acestea fiind primele victime ale crizei sociale și economice generate de pandemie, prin crearea unui fond caritabil de 50 de milioane de euro și 2) – implicarea în regenerarea ecosistemelor naturale deteriorate și în efortul de prevenire a schimbărilor climatice, printr-o investiție de 100 de milioane de euro în proiectele cu impact pozitiv asupra mediului.

„În următoarele luni, societățile noastre se vor confrunta cu crize sociale care vor da naștere unui val de suferință umană, în special pentru cei mai vulnerabili. În același timp, suntem pe deplin conștienți de faptul că provocările mediului înconjurător sunt tot mai presante”, spune Jean-Paul Agon, Președinte și Director General al Grupului L’Oréal.

„Criza Covid-19 nu ocolește pe nimeni și poate agrava inegalitățile deja existente, care au efecte devastatoare asupra persoanelor care se confruntau deja cu probleme sociale sau economice sau care sunt victime ale abuzului, iar aici mă refer în special la femei. Pentru noi este esențial să luăm măsuri pentru a sprijini cele mai vulnerabile femei”, spune și Alexandra Palt, Chief Corporate Responsibility Officer pentru L’Oréal Group.

Potrivit unui comunicat de presă, L’Oréal plănuiește să prezinte noul său program de sustenabilitate pentru anul 2030 la sfârșitul lunii iunie, care va completa programul L’Oréal for the future.

De asemenea, ca parte din programul Sharing Beauty With All, programul de dezvoltare durabilă lansat în 2013, Grupul L’Oréal și-a asumat o serie de angajamente tangibile pentru 2020. La finalul anului 2019, programul a avut următoarele rezultate: reducerea cu 78% a emisiilor de CO2  din fabricile și centrele sale de distribuție față de 2005, cu o creștere de 37% a volumelor de producție în aceeași perioadă; îmbunătățirea profilului social și de mediu cu 85% pentru produsele lansate în 2019, având în vedere că toate produsele noi ale grupului au fost dezvoltate folosind instrumentul de proiectare ecologică SPOT; 90.635 de persoane din comunități aflate în dificultate au primit sprijin în găsirea unui loc de muncă datorită programului Solidarity Sourcing.

Cu un portofoliu unic de 36 branduri diverse și complementare, Grupul prezent și în România a generat vânzări de 39,87 miliarde de euro în 2019 și are 88.000 angajați în toată lumea.

 

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies