Ştiri

Lensa a ajuns la vânzări de 16 mil. euro în 2021. Investițiile în extinderea lanțului de magazine au fost de circa 2 mil. euro

Retailerul românesc de optică Lensa a încheiat anul 2021 cu vânzări de 16 milioane euro, în creștere cu 50% față de anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri cumulată în cei 8 ani de existență de 37,3 milioane euro. În urma unor investiții totale de circa 2 milioane de euro, Lensa a deschis în 2021 opt magazine noi în România, dotate cu cabinete optometrice proprii și a încheiat anul cu o rețea de 15 showroomuri la nivel național.

Cea mai mare investiție, în valoare de 750.000 de euro, a fost alocată deschiderii celui mai mare showroom de optică din Europa Centrală și de Est, în București, a cărui suprafață depășește 1.000 mp. De asemenea, Lensa a deschis în 2021 alte șapte magazine și în Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad și Oradea.

„Creștem valoarea investițiilor în rețeaua de showroomuri Lensa progresiv. Anul trecut am inaugurat opt unități, dublu față de cele deschise în 2020. Prin urmare, a fost și anul cu cele mai mari investiții în expansiune. Suntem bucuroși de rezultatele pozitive pe care le înregistrăm an de an și suntem încrezători că în 2022 ne vom atinge toate obiectivele de business pe care ni le propunem. Avem în plan pentru anul acesta deschiderea a cel puțin opt magazine noi și vânzări de minimum 19 milioane de euro”, a declarat Daniel Crăciun (foto), CEO și fondator Lensa.

Datorită expansiunii la nivel național, segmentul care a generat cea mai importantă creștere în vânzări a fost cel al ochelarilor de vedere, susținut și de serviciul de consultații gratuite pus la dispoziție de către companie clienților săi. Pe locul al doilea s-au poziționat ochelarii de soare, iar pe locul al treilea lentilele de contact.

În 2021, Lensa a depășit 330 de mii de comenzi în magazinele din țară și pe Lensa.ro și a oferit peste 220 de mii de consultații optometrice gratuite.

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după aproape nouă ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual. În prezent, compania deține 21 de showroomuri în marile orașe din țară, precum București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava și un magazin online.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

13 ore ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

14 ore ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

14 ore ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

15 ore ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

16 ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

19 ore ago

Acest website folosește cookies