Ştiri

KFC mai pune două restaurante pe harta României și ajunge la o rețea de 65 de unități

Rețeaua de restaurante KFC își continuă planurile de extindere și deschide primul restaurant din Centrul Vechi al Capitalei, pe strada Șelari, și cel de-al treilea de tip Drive Thru, în Oradea, în urma unei investiții de peste un milion de euro pentru ambele unități.

KFC ajunge astfel la 65 de restaurante la nivel național.

Restaurantul din Capitală are o suprafață de 200 de metri pătrați şi două niveluri, în timp ce prima unitate Drive Thru din Oradea are o suprafaţă de 130 metri pătrați și este deschisă 24/7.

„Ne bucurăm să anunţăm deschiderea restaurantelor KFC în două orașe importante din ţară, București și Oradea. Printre realizările importante de anul acesta se numără mult așteptata inaugurare a locaţiei din Centrul Vechi, una dintre cele mai populare și intens circulate zone ale Capitalei. De asemenea, deschiderea porților primului Drive-Thru din Oradea ne confirmă performanțele pe care am reușit să le atingem, ajungând din ce în ce mai aproape de consumatorii noștri din întreaga țară” declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

Cele două deschideri au generat fiecare peste 40 de locuri de muncă.

CITEȘTE ȘI: Câte restaurante va avea Taco Bell până la sfârșitul anului și cât ar putea valora compania care deține franciza americană

KFC face parte alături de Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell din Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria food service din România şi care operează aceste patru branduri în sistem de masterfranciză.

În România, lanţul de restaurante KFC numără 65 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și două în zona de nord-est a Italiei.

CITEȘTE ȘI: Taco Bell deschide al doilea restaurant din România în Mega Mall

Sphera Group s-a listat, joi, la Bursa de Valori. Prețul final de ofertă al Sphera este de 29 de lei pe acțiune, ceea ce plasează valoarea totală a companiei la 248 de milioane de euro, potrivit unui anunț transmis anterior Bursei de Valori București (BVB).

 

Cristina Dobreanu

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.

Recent Posts

Câţi bani au cheltuit până acum partidele în campania electorală?

Reprezentanţii Expert Forum au analizat datele legate de finanţarea campaniei electorale, publicate de către AEP,…

27 de minute ago

CPI cere un mandat de arestare pentru Netanyahu

Curtea Penală Internaţională (CPI) a anunţat luni că a emis un mandat de arestare pe…

2 ore ago

La derbyul Rapid – FCSB, fotbaliștii au trecut la roz pentru a susține lupta împotriva cancerului

Duminică, 19 mai, derbyul etapei a debutat pe stadionul din Giulești cu un moment emoționant…

3 ore ago

România, pe locul 3 în topul celor mai mari exportatori de miere din UE

Statele membre ale Uniunii Europene au importat anul trecut din ţările situate în afara blocului…

3 ore ago

Noul Chat GPT-4o, semnal important în piață pentru investitori. De ce aceștia nu trebuie să rămână în urmă?

După ce OpenAI a prezentat cel mai recent model al său, Chat GPT-4o, care pare…

4 ore ago

„Litoralul pentru toţi” va avea loc între 31 mai – 20 iunie. Tarifele încep de la 35 de lei pe noapte

Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) anunţă lansarea programului social “Litoralul pentru toţi”, care se…

5 ore ago

Acest website folosește cookies