Taco Bell deschide al doilea restaurant din România în Mega Mall

Cristina Dobreanu 25/10/2017 | 11:29 Ştiri
Taco Bell deschide al doilea restaurant din România în Mega Mall

Grupul Sphera Franchise va deschide al doilea restaurant din România al brandului american cu specific mexican Taco Bell în centrul comercial Mega Mall din Capitală.

Recent, grupul Sphera a deschis primul restaurant Taco Bell de pe plan local, în prima parte a lunii octombrie, în centrul comercial Băneasa Shopping City, în urma unei investiții de 350.000 de euro.

Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group, a anunțat atunci doar că al doilea restaurant Taco Bell va fi deschis în cursul lunii noiembrie, tot în București.

CITEȘTE ȘI: Grupul care deține brandurile KFC, Pizza Hut, PHD și Taco Bell vrea să atragă între 54 și 70 de milioane de euro prin listarea pe BVB

Sursa foto: Pagina Facebook a Taco Bell Romania

 

„De ce am ales să deschidem un restaurant atât de departe de Cipru? Lucrurile cool pot să vină mai întâi în România și apoi în alte țări, nu cum s-a întâmplat până acum“, a explicat Jessica Kleinert, global associate marketing manager al Taco Bell, venită în România pentru deschiderea restaurantului din mallul din Băneasa.

Pregătirile pentru această lansare au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piață amănunțit a arătat că România este o piață cu un potențial foarte mare pentru brandul californian.

Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands şi este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) din lume, care oferă produse de inspirație mexicană. Prezența sa pe piața din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanțuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC și Pizza Hut.

CITEȘTE ȘI: Câte restaurante va avea Taco Bell până la sfârșitul anului și cât ar putea valora compania care deține franciza americană

Sphera Group urmează să listeze până la finalul anului, la Bursa de Valori București, un pachet de 25% din acți­u­nile companiei.

Cu un portofoliu de 104 restaurante (inventariate la 30 septembrie 2017), Sphera Franchise Group a avut anul trecut, venituri generate de restaurantele grupului au totalizat 514,5 milioane de lei (114,6 milioane de euro), în creș­tere cu aproape 27% față de 2015.

 

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.