Retailerul Kaufland a lansat recent, în rețeaua națională de magazine, prima marcă proprie, creată în România, exclusiv pentru țara noastră.
Denumită „K-Vreau din România”, marca, prezentă numai în magazinele Kaufland din România, pune la dispoziție peste 80 de produse provenite doar de la producători și furnizori locali.
„K-Vreau din România” cuprinde atât alimente de bază, precum făină, mălai, griș, arpacaș, cât și produse de panificație, mezeluri, dulciuri (cornulețe, rulade, salam de biscuiți etc), lactate (brânzeturi, smântână, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe, dar și preparate cu specific local, precum jumări sau carne la garniță.
„Încurajăm consumul de produse locale și suntem printre puținii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din România”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs şi Comunicare în cadrul Kaufland România.
Kaufland, una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, are peste 1.250 de magazine în șapte țări și o rețea de 116 magazine în România.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies