Noul an școlar aduce cu sine o majorare a vânzărilor de calculatoare cu aproximativ 25%, pe fondul creșterii cererii de astfel de echipamente, transmite evoMAG, una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România.
Evoluția este cu atât mai importantă, cu cât se aliniază tendinței de creștere la nivel național și mondial și arată clar un interes mai mare din partea consumatorilor către sistemele desktop clasice, față de anii anteriori.
În același timp, bugetul alocat pentru pregătirile necesare începerii anului școlar este în creștere. Consumatorii sunt dispuși să cheltuiască circa 2.000 de lei pentru achiziția unui calculator, a unei imprimante, a unui monitor și a accesoriilor necesare: tastatură, mouse, boxe, consumabile etc. Bugetul este cu aproximativ 10% mai mare față de anul trecut, ca urmare a creșterii consumului la nivel general, al disponibilității consumatorilor de a cheltui mai mult, dar și a promoțiilor oferite de retailerii specializați.
Românii caută calculatoare de ultimă generație, cu tehnologie nouă și putere de procesare mare. Pentru un astfel de sistem, sunt dispuși să plătească un preț mediu de 1.600 de lei, mai mare cu aproximativ 10% decât în anii trecuți. Pentru un preț bun, românii urmăresc campaniile de reduceri din retail și sunt atenți la fiecare detaliu care le poate oferi avantaje în plus la achiziție, precum: licența Windows gratuită, livrare gratuită, garanție extinsă sau achiziții în rate direct de la retailer.
FOTO: Guliver / Getty Images
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies