Dezvoltatorul imobiliar Impact investește 68 de milioane de euro în construcția unui ansamblu imobiliar în zona Domenii, pe un teren pe care l-a achiziționat în vara aceasta pentru 12,5 milioane de euro.
Ansamblul imobiliar Luxuria Domenii Residence va fi dezvoltat pe un teren în suprafață de 22.500 de metri pătrați și va cuprinde 9 blocuri cu 630 de apartamente.
„Locația aleasă se caracterizează printr-o expansiune deosebită a dezvoltărilor imobiliare, în special pentru clădirile de birouri, ceea ce înseamnă şi un potential în creştere pentru segmentul rezidenţial’’, a declarat Bartosz Puzdrowski, CEO Impact Developer & Contractor.
Lucrările pentru prima fază a ansamblului vor fi demarate în luna ianuarie 2018 și primele patru imobile vor fi finalizate în iulie 2019, urmând ca întregul ansamblu să fie finalizat în iunie 2020.
Complexul va fi prevăzut cu peste 700 de locuri de parcare subterane pentru rezidenți, precum și locuri de parcare supraterane destinate vizitatorilor.
Mai mulți dezvoltatori imobiliari au anunțat că vor ridica proiecte de birouri sau de rezidențial în zona Expoziției-Piața Presei Libere, care se află în apropiere de Piața Domenii. Printre aceștia se numără Portland Trust, Atenor sau antreprenorii români Dan Șucu și Valentin Vișoiu.
Înfiinţat în 1991, Impact Developer & Contractor SA este primul dezvoltator imobiliar privat din România și numără 16 ansambluri rezidenţiale finalizate, peste 400.000 de metri pătrați construiţi şi peste 4.000 de unităţi livrate la nivel naţional. Compania este și primul dezvoltator imobiliar listat la bursă, în 1996, iar proiectul de referință este ansamblul rezidențial Greenfield din nordul Bucureștiului. Principalul acționar al Impact este Gheorghe Iaciu.
Sursă foto: Impact
Comisia Europeană a aprobat ajutorul de stat pentru restructurare în valoare de 95,3 milioane EUR…
Peste jumătate dintre părinţii care au plecat din România pentru a munci în străinătate nu…
Biroul Electoral Central a stabilit, luni, prin tragere la sorţi, ordinea de pe buletinele de…
Garanti BBVA lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și…
Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…
Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…
Acest website folosește cookies