Ştiri

GEFCO extinde parteneriatul cu Dacia şi va transporta în Belgia mașinile produse la Mioveni

GEFCO, una dintre cele mai mari companii de transport şi logistică de pe piaţa românească şi cel mai mare transportator al Dacia, a extins colaborarea cu constructorul auto prin livrarea mașinilor fabricate la Mioveni pe piața din Belgia.

“Prin această extindere a colaborării dintre cele două companii, GEFCO România oferă Automobile Dacia servicii de logistică, facilitând livrarea pe cale ferată către Belgia a vehiculelor produse de  Dacia la Mioveni. GEFCO România va oferi, de asemenea, soluții de transport pentru distribuția vehiculelor finite la reprezentanțele Dacia din zona Benelux, Marea Britanie, țările nordice și piețele din America de Sud”, arată transportatorul, într-un comunicat.

Cele două companii vor să coopereze și în domeniul transporturilor navale și pentru extinderea rețelei naționale de distribuție Dacia în România.

Parteneriatul GEFCO – Dacia a început în anul 2008, când compania franceză a devenit primul operator logistic responsabil de transporturile feroviare ale Dacia, odată cu reluarea livrării de vehicule finite pe calea ferată de către producătorul auto.

Prima etapă a colaborării a constat în lansarea operării de către GEFCO România a transporturilor feroviare de automobile Dacia către piețe din vestul Europei, precum Franța, Spania și Portugalia, utilizând ruta Pitești-Constanța. În primăvara anului 2008, s-a adăugat și Italia destinațiilor anterioare ale vehiculelor finite produse de Dacia.

În anul 2013 a fost făcut un nou pas în dezvoltarea parteneriatului dintre cele două companii, GEFCO România operând atât transporturile feroviare ale vehiculelor finite Dacia către Franța, cât și distribuția locală către reprezentanțele Dacia din centrul și nordul Franței. Mai mult, în anul următor, GEFCO România a preluat complet operarea transporturilor Dacia înspre și dinspre Europa Centrală și de Vest.


Sursa foto: GEFCO

Emil Popescu

Emil are o experiență de peste 15 ani în presa economică, din care 13 la agenția Mediafax. Pentru NewMoney scrie pe domenii precum energie, industrie și auto.

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

12 ore ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

13 ore ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

13 ore ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

14 ore ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

15 ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

18 ore ago

Acest website folosește cookies