Ştiri

Frisbo oferă transport gratuit al stocului în depozite sigure pentru magazinele fizice afectate de măsurile împotriva răspândirii noului coronavirus

Startup-ul Frisbo, care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor magazinelor online, lansează un proiect de digitalizare a celor mai afectate zone din economia românească, începând cu magazinele fizice, afectate de măsurile împotriva COVID-19 cauzate de noul coronavirus.

Frisbo oferă în acest sens transport gratuit al mărfii magazinelor în depozite sigure, în vederea mutării cât mai rapide și economice a vânzărilor în online, pentru a asigura continuarea operațiunilor.

Totodată, Frisbo, care deservește deja clienți precum Bitdefender, Meli Melo sau foodpanda, va oferi și consultanță gratuită pentru o tranziție cât mai urgentă a magazinelor fizice în magazine digitale (construcția magazinului digital, bune practici de vânzări în online, online marketing etc.), pentru ca acestea să-și poată continua activitatea în următoarele săptămâni și luni, amortizând impactul crizei de sănătate în desfășurare și crizei economice care va urma.

Decizia Ministerului Afacerilor Interne de a suspenda activitatea majorității comercianților, precum și decizia sănătoasă a cumpărătorilor de a limita ieșirile din casă, vor provoca o scădere dramatică a traficului în magazine fizice, dar, ca o consecință, și o creștere masivă a cumpărăturilor online. Produse care până de curând aveau vânzări foarte mici în online (precum săpunul, detergentul, jocurile, produsele de fitness sau cafeaua) pot înregista în prezent creșteri de zeci de ori față de perioadele anterioare. eMAG a raportat deja creșteri de 10% în primele faze ale restricțiilor. Considerăm absolut necesară tranziția online a magazinelor fizice pentru ca afacerile acestora să supraviețuiască. De asemenea, magazinele care vând deja online pot beneficia de standarde adaptate dinamic la noile condiții, pe care Frisbo le adoptă în timp real, în toate depozitele partenere și în colaborare cu toți curierii cu care lucrăm”, explică Bogdan Colceriu (foto), fondator Frisbo.

Cu privire la normele de siguranță oferite de Frisbo, Vlad Târziu, Warehouse Network Manager, menționează că „printre măsurile de siguranță luate se numără schimburi de personal care nu se suprapun pentru evitarea contaminării și pentru asigurarea fluxului neîntrerupt de comenzi, dezinfecția depozitelor cu substanțe biocide, limitarea contactului uman cu marfa și coletele prin echipamente de protecție la împachetare și în tranzit, precum și stabilirea de puncte de predare între operatorii de depozite și curieri.”

Continuitatea deservirii clienților noștri online este acum o prioritate. Cu produsele în două hale Frisbo distincte, care lucrează cu câte două schimburi care nu se intersectează, putem asigura această continuitate”, afirmă Alina Mitrica, e-commerce manager MELI MELO.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

2 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

2 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 zile ago

Acest website folosește cookies