Ştiri

Franciza Casa Berarilor Artizani se extinde la nivel național și ajunge la șase locații după o investiție de 35.000 de euro

Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere artizanală, continuă procesul de extindere și anunță deschiderea unei noi locații în Timișoara.

Compania intenționează să mai deschidă în Timisoara două noi magazine în următorul an.

Rețeaua Casa Berarilor Artizani ajunge astfel la șase locații la nivel național, acesta fiind primul magazin din Timișoara. Investiția totală în magazin se ridică la 35.000 de euro. Magazinul este deschis în Centrul Comercial Auchan Nord și este operat de un francizat local, Tiberiu Kovacs, un antreprenor cu experiență vastă în diferite domenii de activitate.

Chiar dacă românii sunt mai rezervaţi în a-și deschide un nou business într-o perioada incertă, foarte mulți manageri și antreprenori cu experiență se orientează acum către o afacere la cheie și aleg domenii de activitate precum retailul, care îți asigură o predictibilitate a cheltuielilor. Avem planuri mari de dezvoltare în Timișoara, un oraș cu tradiție în industria noastră, locul de naștere a unui brand cunoscut de bere și orașul în care au fost lansate mai multe microberării cu bere artizanală”, a declarat Florin Mîndru, CEO Casa Berarilor Artizani.

Antreprenorii romani pot investi în franciza Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere  artizanală. Investiția minimă începe de la 25.000 euro, iar cea medie este de 35.000 euro, în funcție de suprafața spațiului și de locație (stradal sau centru comercial).

Piața berii artizanale în România are un potențial foarte mare de creștere, cu un consum de bere/cap de locuitor de 85 litri, care ne plasează pe locul 7 în Europa), spre deosebire de nivelul țărilor din jurul nostru, unde media pieței berii artizanale este de 12–13% din total consum. Spre comparație, în România vânzările brandurilor artizanale reprezintă mai puțin de 1% din totalul consumului de bere.

Proiectul de magazine beer-to-go Casa Berarilor Artizani își propune să aducă berea artizanală românească mai aproape de consumatorul de bere. Conceptul de bere pentru acasă include peste 30 de sortimente proaspete, direct îmbuteliate în magazine, și pe lângă acestea încă 70 de sortimente la doză și sticlă, snacks-uri și mai multe băuturi răcoritoare.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies