Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, cu operațiuni în online, retail, distribuție angro și amenajări peisagere, a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 12 milioane lei în primele 6 luni ale acestui an.
Creșterea față de aceeași perioadă a anului trecut este de 40%, determinată de întărirea poziției Grupului în piața floristică locală și extinderea din offline. Floria.ro, divizia online a Grupului , generează 30% din totalul afacerilor consolidate și a depașit 3.5 milioane de lei în perioada menționată.
„Dezvoltarea intensă a GrupuluI Floria către câteva direcții din offline a făcut ca în doar 3 ani, să ne creștem valoarea cifrei de afaceri de aproape 3 ori, și să devenim unul dintre cele mai importante grupuri de firme din domeniul floristicii din România și să păstrăm poziția de lider pentru Floria.ro pe segmentul online. Pe segmentele offline, creșterile înregistrate sunt mari, pentru că vorbim despre divizii relativ noi, dezvoltate în ultimii 3 ani, care adresează și zona corporate, iar potențialul de dezvoltare pe termen lung este considerabil”, spune Lăcrămioara Cristea, Director Operațional Grupul Floria.
Segmentul offline reprezintă 70% din totalul afacerilor consolidate ale Grupului Floria, și cuprinde operațiunile depozitului, florăriile, evenimente și retail de tip IKA.
Foto: Facebook/Florariile Floria
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies