Ştiri

Flanco crește valoarea voucherului oferit în cadrul propriului program Rabla

Flanco a decis să crească valoarea voucherului oferit în cadrul propriului program Rabla, de la 200, la 300 de lei. Doar în anul 2022, valoarea voucherelor oferite de retailer clienților săi, pentru achiziționarea de electrocasnice mari sau televizoare, a depășit 15 milioane de lei.

nă în prezent, nu avem informații privind continuitatea programului Rabla pentru electrocasnice susținut de AFM, în care ne-am implicat ediție de ediție”, spune Ovidiu Nicușan, director de marketing Flanco Retail. “Ne dorim, însă, să acționăm cu responsabilitate atunci când vine vorba despre sustenabilitate și protejarea planetei și ne încurajăm clienții să procedeze la fel.”

“Astfel, programele și inițiativele noastre abordează paliere diverse: derulăm, pe întreg parcursul anului, propriul program de reciclare a produselor electrocasnice vechi, creștem gradul de motivare a clienților de a recicla responsabil prin extinderea beneficiilor oferite, dotăm magazinele rețelei cu etichete electronice, digitalizăm și eficientizăm procese astfel încât să presupună un consum mai redus de hârtie sau de energie, desfășurăm program de buy-back pentru telefoane smart în cadrul căruia evaluăm produsul vechi, eliberăm voucher în funcție de valoarea acestuia, iar clientul pleacă pe loc cu noul produs.

O altă modificare importantă adusă programului “Reciclează și Flanco te premiază” se referă la valabilitatea utilizării voucherului, care a fost extinsă de la zece zile, la un an întreg. Concret, orice client care cumpără din magazinele fizice ale rețelei Flanco orice produs electrocasnic mare sau chiar un televizor primește automat un voucher în valoare de 300 de lei, pe care îl poate utiliza timp de un an pentru a achiziționa un alt electrocasnic mare, din orice magazin fizic Flanco.

Anul trecut, în cadrul programului, au fost oferite și utilizate aproximativ 75.000 de vouchere. Produsele care au fost, cel mai adesea, schimbate de clienți cu o versiune mai performantă tehnologic și energetic au fost mașinile de spălat și combinele frigorifice. Alte electrocasnice mari care sunt răsplătite cu un voucher în valoare de 300 de lei în momentul achiziției sunt: aparatele frigorifice, mașinile de spălat vase, uscătoarele de rufe, plitele și cuptoarele electrice incorporabile, televizoarele de la cele mai căutate două branduri de pe piață.

Deși cele mai dorite produse rămân cele de primă necesitate – mașinile de spălat rufe și combinele frigorifice – televizoarele au reprezentat, de asemenea, o categorie căutată de consumatori, în special după ce a fost eliminată din programul AFM. Astfel, un client care a dat la schimb un televizor vechi, mare consumator de energie, și-a putut achiziționa cu un discount semnificativ un televizor LED performant, cu consum considerabil mai mic”, spune Ovidiu Nicușan.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

2 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

2 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 zile ago

Acest website folosește cookies