Ştiri

Flanco a investit peste 4.200.000 lei în digitalizarea companiei

Flanco și-a mutat magazinul online flanco.ro pe platforma Magento 2, în urma unei investiții de 3.000.000 lei. Această schimbare vine ca răspuns la noile cerințe, din perioada pandemiei, și vizează eficientizarea proceselor online, anunță compania.

Trecerea la noua platformă s-a realizat pe fondul tendințelor actuale – migrarea din offline, către online, care a presupus, în primul rând, o creștere puternică a volumului de date necesar a fi prelucrate. Astfel, noua platformă este mai stabilă, oferă clientului o serie de funcționalități noi și o experiență de cumpărare mai simplă, pe flanco.ro. Totodată, asigură companiei o eficientizare sporită a proceselor din spatele comenzilor.

Atunci când lumea întreagă traversează momente de criză și instabilitate, companiile trebuie să se adapteze din mers”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. “Cum este clar că online-ul va rămâne multă vreme punctul principal de întâlnire cu clienții noștri, pentru prima oară în istoria Flanco, investim mai mult capital în platforme digitale decât în magazine fizice. Această investiție ne permite să ne ocupăm în continuare de dezvoltarea serviciilor pe care le oferim online clienților, serviciile fiind punctul nostru important de diferențiere pe piață.

Trecerea pe noua platformă a magazinului online flanco.ro a însemnat o investiție considerabilă din partea retailerului, în valoare de 3.000.000 lei. Implementarea a fost realizată în parteneriat cu Zitec, într-un timp record. “Pentru că ne-am dorit ca atât clienții noștri, cât și întreaga noastră echipă de online să beneficieze cât mai rapid de facilități și protecție sporite, am reușit să finalizăm trecerea la noua platformă în doar 6 luni”, adaugă Radu Bercea, Director Online Flanco. 

Utilizarea platformei Magento 2 pentru magazinul său online vine ca o completare naturală a acțiunilor retailerului de a eficientiza întregul sistem de procese al companiei. Astfel, anul trecut Flanco a finalizat cel dintâi proiect major de digitalizare – implementarea sistemului ERP, în urma unei investiții de 1.200.000 lei.

Sistemul ERP ne permite să răspundem mai rapid clienților noștri și, totodată, să fim mai eficienți în activitatea zilnică. Fie că vorbim despre planificare, producție, parte logistică sau financiară, suntem mai bine pregătiți să facem față oricăror cerințe ale celor care ne trec pragul, fizic sau online”, adaugă Dragoș Sîrbu.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies